  • 1. Data: 2002-06-11 20:27:36
    Temat: "Nowy" Internet w TP SA
    Od: "Metto" <m...@a...net>

    Moze jednak od lipca te plotki o neo sie skonkretyzuja wreszcie/

    Z http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=7155 :

    Dziś TP S.A. poinformowało oficjalnie o wprowadzeniu nowej usługi dostępu w
    technologii DSL; od początku czerwca podstawowe informacje na temat oferty
    były już do obejrzenia w serwisie internetowym operatora. Usługa jest
    skierowana do klientów biznesowych, wkrótce rozwiązanie zostanie
    zmodyfikowane pod kątem użytkowników indywidualnych. Dostęp jest oferowany w
    dwóch opcjach. Oferta jest realizowana poprzez ADSL o przepustowości 512
    kbit/s do abonenta i 128 kbit/s od klienta lub 1 Mbit/s od klienta i 256
    kbit/s od klienta. Koszt instalacji wynosi 799 zł (+ VAT), a miesięczny
    abonament to 299 zł. W drugim wariancie instalacja kosztuje 849 zł, a
    miesięczny abonament 649 zł.

    Usługa obejmuje stały adres IP (usługi internetowe mogą być dostępne w
    sieciach wewnętrznych firmy użytkownika), pakiet e-security (podstawowe
    metody zabezpieczania przed próbami niepowołanego dostępu z sieci Internet),
    pakiet bezpieczeństwa sieciowego (opcja), przestrzeń dyskową na konta
    pocztowe i strony internetowe w domenie firma.internetdsl.pl, możliwość
    konfiguracji indywidualnego profilu usługowego, przeniesienie instalacji w
    przypadku zmiany siedziby firmy użytkownika, funkcjonalność routera z
    translacją adresów NAT (opcja).

    W pierwszej kolejności nowa usługa dostępna będzie w Warszawie, Katowicach,
    Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie, Łodzi, Olsztynie,
    Szczecinie, Grudziądzu, Toruniu, Bydgoszczy oraz Rybniku.

    Według informacji TP S.A. ma być ona dopełnieniem obecnej "oferty usług
    masowych, jak np. Neostrada" i biznesowych, świadczonych za pośrednictwem
    POLPAK. Jej odbiorcami mają być więc średniej wielkości firmy. Przypomnijmy,
    że obecnie w najtańszej wersji (256 kB do klienta), z samodzielnym
    zainstalowaniem, usługa Neostrada kosztuje 266 zł miesięcznie plus
    jednorazowo 42,3 zł za przetestowanie wypożyczonego przez TP S.A. sprzętu.
    Nowa, zapowiadana właśnie wersja usługi czeka jeszcze według informacji
    rzecznika Witolda Rataja, rzecznika TP S.A. na zatwierdzenie w URTiP. Jej
    szczegóły mają być na tyle atrakcyjne cenowo i technicznie, żeby spowodować
    szybki wzrost użytkowników Neostrady. "Nowa oferta w Neostradzie będzie
    stwarzała szansę na przyciągnięcie znacznie większej liczby użytkowników.
    Ponadto liczymy, że "przesiądzie się na nią" znaczna część obecnych klientów
    SDI. Naszym założeniem jest, aby SDI trafiło teraz raczej na tereny poza
    metropoliami, na obszary słabo zurbanizowane. Mogę powiedzieć, że oferta
    cenowo będzie porównywalna z SDI, oczywiście przy znacznie bardziej
    interesujących parametrach technicznych." - stwierdził Witold Rataj.

  • 2. Data: 2002-06-11 22:33:33
    Temat: Re: "Nowy" Internet w TP SA
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@p...com>

    Straszna to nowosc, najciekawsze jest to, iz nic nie pisza o wspanialej
    "technologii" logowania sie aby router przepuszczal pakiety dalej...A to
    dla biznesu i neostradowniczow nie byle jakie "ulatwienie" zycia.
    Pieknie to wyglada...
    Oby nikt z szanownych Panow w dziale marketingu tpsa nie pomyslal o
    nastepnych ulatwieniach...
    Oby nigdy juz nie bylo takich "features", jak np dynamiczne IP w neo,
    ktore "...mialo zwiekszyc bezpieczenstwo uzytkownikow" i wspomniane
    logowanie.
    _pozdrawiam i zycze pomyslnego rozwoju i konfiguracji routerow w tepsie
    __bartek

  • 3. Data: 2002-06-12 09:24:19
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@n...polbox.com (Bartosz Kaczynski) wrote in <3...@p...com>:

> [...]
    >"technologii" logowania sie aby router przepuszczal pakiety dalej...A to
    >dla biznesu i neostradowniczow nie byle jakie "ulatwienie" zycia.

    Pisza o ofercie, a nie niuansach technicznych. Do logowania mozna sie
    przyzwyczaic. Mysle, ze nie jest to jeszcze powod, aby tragizowac.
    Zreszta - dopiero po wylaczeniu komputera na kilka godzin trzeba musze
    sie ponownie logowac. Czy tak samo jest u Ciebie ?

    W.

  • 4. Data: 2002-06-12 21:52:20
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Tue, 11 Jun 2002 22:33:33 +0000 (UTC), Bartosz Kaczynski
    <b...@p...com> wrote:

> [...]
    >"technologii" logowania sie aby router przepuszczal pakiety dalej...A to
    >dla biznesu i neostradowniczow nie byle jakie "ulatwienie" zycia.

    Jakiego logowania??? Pokroliczkowalo ci sie DSL z Neostrada. Neostrada
    jest usluga dla klienta domowego, ma dynamiczne IP i pare innych
    upierdliwosci majacych w pojeciu TPSA podniesienie bezpieczenstwa
    lacza dzierzawionego przez niefachowca. DSL to lacze o stalym IP i
    znacznie uproszczonej obsludze samego lacza ale wymagajace normalnego
    zarzadzania jak kazdy kawalek sieci rozleglej - bo w zamysle jest to
    lacze dla firm ktore powinno byc stac na zatrudnienie fachowca. Do
    domu to ono moze byc dla tych ktorzy naprawde wiedza po co im lacze ze
    stalym IP - a ci beda rowniez wiedzieli jak tym zarzadzac.

    --
    Darek

  • 5. Data: 2002-06-12 21:52:37
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Na wszytko jest jakis automat...ale po co utrudniac ludziom zycie?
    Zeby kombinowac? to taki polskie...moge nawet zaplacic dziesiat zlotych
    wiecej zeby nie miec takiej opcji - i w tym kierunku powinna pojsc
    tepsa...Personalizacja uslug...chcesz to - to placisz i wymagasz...
    _bartek

  • 6. Data: 2002-06-13 12:02:53
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Bartosz Kaczynski wrote:

> [...]
    > wiecej zeby nie miec takiej opcji - i w tym kierunku powinna pojsc
    > tepsa...Personalizacja uslug...chcesz to - to placisz i wymagasz...

    Watpie, czy taka dywersyfikacja by sie zwrocila.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "the wonder of love reduced to the function of hormones
    the wonder of life reduced to the reaction of instincts
    the wonder of belief misused for power, for power
    -- Project Pitchfork, IO"

  • 7. Data: 2002-06-22 20:26:15
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Oby tak bylo...
    _bartek

  • 8. Data: 2002-06-23 21:14:04
    Od: "zenon" <z...@p...fm>

    w tej firmie nowe zawsze rodzi sie z bólami.

    --
    pozdrawiam
    z poważaniem Zenon GG 1115983