  • 1. Data: 2002-06-11 13:13:52
    Temat: SDI - trudności techniczne
    Od: "fredi" <f...@o...pl>

    czy ktos z szanownych grupowiczow przekonywal TPSA ze warunki do sdi sa
    pomimo ze jak twierdzi tpsa ich nie ma ... czy komus sie juz to udalo i jak
    to zrobil ??

    pozdr.

  • 2. Data: 2002-06-11 14:37:20
    Temat: Re: SDI - trudności techniczne
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > czy ktos z szanownych grupowiczow przekonywal TPSA ze warunki do sdi sa
    > pomimo ze jak twierdzi tpsa ich nie ma ... czy komus sie juz to udalo i jak
    > to zrobil ??

    Wyjasnijmy moze, ze jesli mowia ze nie ma to na 99% maja racje. To nie jest
    tak, ze jak im sie nie chce to cie wysla w krzaki.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-06-11 14:54:03
    Temat: Re: SDI - trudnosci techniczne
    Od: "Jo'Asia" <J...@r...art.pl>

    KrzysiekPP wystukał w wiadomości <M...@n...tpi.pl>:

    > Wyjasnijmy moze, ze jesli mowia ze nie ma to na 99% maja racje. To nie jest
    > tak, ze jak im sie nie chce to cie wysla w krzaki.

    Skąd inąd wiem, że jeszcze rok-półtora temu tak było.

    We wrześniu 2000 roku przysłali Standardową Odpowiedź "brak warunków
    technicznych". Pracująca w TPSA znajoma potwierdziła, że warunki są,
    tylko im się nie chce ruszać z usługą dla kilku ew. zainteresowanych.

    Warunki technicznie zjawiły się cudownym sposobem w lutym 2001 roku,
    dziwnym zbiegiem okoliczności wtedy, gdy dostęp w rejonie zaczęło
    oferować UPC.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__