  • 1. Data: 2012-10-18 20:59:52
    Temat: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Słyszeliście, że wg nowych przepisów dotyczących egzaminów na A - zdawać
    można wyłącznie w wiązanych butach na płaskiej podeszwie?
    Dopuszczą więc do egzaminu w tenisówkach, ale nie dopuszczą w butach
    motocyklowych. Tak to sobie minister ułożył.

    Za co my im płacimy te pensje?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-10-19 00:39:11
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Za co my im płacimy te pensje?

    Spójrz na to bardziej optymistycznie - zrobili lepszy egzamin i wpadli tylko
    na 1(słownie jeden) posrany pomysł - myśle, że to i tak spory sukces :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 3. Data: 2012-10-19 00:59:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-18, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Dopuszczą więc do egzaminu w tenisówkach, ale nie dopuszczą w butach
    > motocyklowych. Tak to sobie minister ułożył.

    Czemu zadajesz takie glupie (bez obrazy) pytania? Rok tu zyjesz, ze
    jeszcze nie przyzwyczailes sie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-10-19 10:02:25
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Spójrz na to bardziej optymistycznie - zrobili lepszy egzamin i wpadli tylko
    > na 1(słownie jeden) posrany pomysł - myśle, że to i tak spory sukces :)

    No raczej nie jeden. W egzaminie praktycznym baboli jest pare, chocby z
    wyskakującą znienacka przeszkodą i twojej blyskawicznej reakcji (ktora w
    wiekszosci przypadkow skonczy sie wywrotką wg instruktora). Instruktorzy za
    glowy się łapią.
    Żona aktualnie robi A, wiec wiem ;)

    X.

  • 5. Data: 2012-10-19 11:10:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Oct 2012 10:02:25 +0200) ktos podajacy sie za Mariusz Wozniak
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > wiekszosci przypadkow skonczy sie wywrotką wg instruktora). Instruktorzy za

    Jak ktoś sobie nie radzi z ominięciem przeszkody przy 50km/h to chyba
    lepiej żeby w ogóle nie siadał na motocykl w ruchu ulicznym zanim tej
    umiejętności nie opanuje - prawda?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2012-10-19 11:10:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Oct 2012 20:59:52 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
> [...]

    > Dopuszczą więc do egzaminu w tenisówkach, ale nie dopuszczą w butach
    > motocyklowych. Tak to sobie minister ułożył.

    Mają to poprawić przed styczniem. Poza tym niedociągnieciem to nowy
    egzamin i podział na kategorie wydaje mi się sensowny.

  • 7. Data: 2012-10-19 11:38:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.k8267j.o4.usenet@piko.homelinux.net...
> [...]
    > chyba
    > lepiej żeby w ogóle nie siadał na motocykl w ruchu ulicznym zanim

    Nagłe hamowanie z ominięciem przy prędkości 50khm to nie jest taka
    łatwizna.
    Przecież wystarczy, że plac nie będzie idealnie czysty, albo będzie
    odrobinę wilgotny i będzie <bum>. Asfalt na placach nie jest przecież
    taki wyjeżdżony, żeby nie był trochę śliski.

    Swego czasu jak wprowadzili ten wymóg w UK (ze dwa-trzy lata temu) to
    już pierwszego dnia było kilka wypadków ze złamaniami włącznie.
    Więc stawiam dolary przeciwko orzechom, że na wiosnę będę czytał o
    identycznych wypadkach w PL.

    Kwestię małego placu, na którym ciężko się będzie rozpędzić do 50kmh i
    wyhamować, pomijam. Place w UK znacznie większe widywałem, ba, całe
    tory.
    A polskie WORD, które zdarzyło mi się oglądać - nie powalają
    wielkością. Z chlubnymi wyjątkami. Ale nie zwiedzam WORDów, to i nie
    wiem - może jest o wiele lepiej niż w UK.

    I tu uwaga - w UK można jeździć _latami_ (z przyklejoną czerwoną Lką
    na białym tle) jednośladem o pojemności max 125ccm do bodaj 18kW bez
    zrobienia prawka. Więc w ruchu ulicznym znajdują się ludzie, którzy
    nie mają żadnych umiejętności praktycznych. Można na egazmin
    przyjechać własnym pojazdem i, zdaje mi się, na nim zdawać egzamin.
    (sprawdzić czy nie skleroza)

    Za to sprawa likwidacji ósemek w nowym egzaminie jakoś przeszła bez
    echa. A myślę, że jak ktoś nie umie wykonać takiego cyrkowego triku
    _swoim_ motocyklem to lepiej, żeby w ogóle nie siadał na niego w ruchu
    ulicznym. Prawda?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 8. Data: 2012-10-19 11:45:46
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Za to sprawa likwidacji ósemek w nowym egzaminie jakoś przeszła bez echa.

    Nie ma ósemek? A jak to uzasadnili? Akurat ze wszystkich motocyklowych
    manewrów, które na kursie szły mi słabo, to przynajmniej ósemki od razu
    zaskoczyłem :)

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 9. Data: 2012-10-19 11:51:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motocyklowych manewrów, które na kursie szły mi słabo, to
    > przynajmniej ósemki od razu zaskoczyłem :)

    Teraz jest slalom pomiędzy dwoma słupkami.
    Ale nie pomiędzy wyrysowanymi liniami (tu była premia dla małych i
    lekkich motocykli), a w wyrysowanym prostokącie.

    Wideło.
    http://www.youtube.com/watch?v=pCoj8AxYNqU

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 10. Data: 2012-10-19 14:17:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Oct 2012 11:38:55 +0200) ktos podajacy sie za Jasio
> [...]

    > odrobinę wilgotny i będzie <bum>. Asfalt na placach nie jest przecież
    > taki wyjeżdżony, żeby nie był trochę śliski.

    A na ulicy zawsze masz sucho i czystko jak ci ktos wyjezdza z
    podporzadkowanej?

> [...]
    > echa. A myślę, że jak ktoś nie umie wykonać takiego cyrkowego triku
    > _swoim_ motocyklem to lepiej, żeby w ogóle nie siadał na niego w ruchu

    Akurat osemek nie robi sie na codzien, natomiast hamowanie moze sie
    przydazyc codziennie. Uwazam, ze na codzien przydatniejsza jest
    umiejetnosc omijania przeszkod niz krecenia osemek.