  • 1. Data: 2012-10-20 12:56:45
    Temat: 6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    Wg mnie najlepszy film z TT jaki widziałem.
    Ten jest z sezonu 2012:
    http://tinyurl.com/9w5yxu8

    Rafał

  • 2. Data: 2012-10-20 20:00:05
    Temat: Re: 6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-20 12:56, The_EaGle pisze:

    > Wg mnie najlepszy film z TT jaki widziałem.
    > Ten jest z sezonu 2012:
    > http://tinyurl.com/9w5yxu8

    Niesamowite.

    Zawsze mnie zastanawia, jak oni trenują. Przecież trzeba pokonać grube
    dziesiątki okrążeń, żeby dobrze przejeżdżać trasę. Ta trasa ma prawie 40
    mil więc trudność jest jeszcze większa.

    Niesamowite.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-10-21 14:03:26
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-20 20:00, Marcin N pisze:> W dniu 2012-10-20 12:56,
    The_EaGle pisze:

> [...]
    >
    > Zawsze mnie zastanawia, jak oni trenują. Przecież trzeba pokonać grube
    > dziesiątki okrążeń, żeby dobrze przejeżdżać trasę. Ta trasa ma prawie 40

    Mountain Course ma dokładnie 60km 730m :) czyli ponad 37 mil :) John
    McGuinness miał najszybsze okrążenie 131mph czyli 210km/h (18min z
    groszami), dla przykładu subaru STI przygotowane specjalnie do tej pętli
    miało średnią prędkość 115mph prawie 20min :) co wg mnie oznacza że
    motocykle zmasakrują na tej trasie niemal każdy samochód noo może po za F1.
    Większość liczących się zawodników to tubylcy to po pierwsze a po drugie
    większość tych liczących startują we wszystkich niemal klasach a wiec
    czasu na poznanie trasy jest trochę.

    Rafał

  • 4. Data: 2012-10-21 22:54:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do tej pętli miało średnią prędkość 115mph prawie 20min :) co wg
    > mnie oznacza że motocykle zmasakrują na tej trasie niemal każdy

    Auta F1 by nie dały rady, za dużo hopek.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 5. Data: 2012-10-22 13:02:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Ogólnie masakra,przed startem trzeba się zgłosić la lobotomię:-)
    Bodajże 3:43 wejście w winkiel na gumie, pytanko czy miał dobrą pozycję?:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-10-22 14:23:51
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 22 Oct 2012 13:02:32 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ogólnie masakra,przed startem trzeba się zgłosić la lobotomię:-)
    > Bodajże 3:43 wejście w winkiel na gumie, pytanko czy miał dobrą pozycję?:-P

    Tez sie nad tym zastanawialem w jaki sposob facet sterowal motocyklem i
    czy to bylo zamierzone, czy po prostu sie ratowal :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2012-10-22 14:25:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-22 14:23, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    >
    > Tez sie nad tym zastanawialem w jaki sposob facet sterowal motocyklem i
    > czy to bylo zamierzone, czy po prostu sie ratowal :)

    Stanął na kole, żeby wydawać się wyższym. Jak niedźwiedź.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-10-22 22:11:07
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-21 22:54, Jasio pisze:> Użytkownik "The_EaGle"
    <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Auta F1 by nie dały rady, za dużo hopek.

    Auta F1 jeździły i po Warszawie parę lat temu. Da się tak podnieść
    zawieszenia żeby nawierzchnia nie była problem. Natomiast hopek w F1 by
    nie było bo jest downforce i to taki że to auto nie oderwało by się od
    drogi. Właśnie dlatego F1 wygra z motocyklem na tych winklach.

    Rafał

  • 9. Data: 2012-10-22 22:14:02
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > Tez sie nad tym zastanawialem w jaki sposob facet sterowal motocyklem i
    > czy to bylo zamierzone, czy po prostu sie ratowal :)

    Moim zdaniem to on wszedł w ten zakręt na 2 kołach ale jak już był w
    pochyleniu to poniósł przednie koło - zadziałał efekt żyroskopowy - jak
    był pochylony to skręcał, jak by się wyprostował to pojechał by po
    wypadkowej w zielone... ;)

    Generalnie ujęcia są fenomenalne.

    Rafał

  • 10. Data: 2012-10-23 08:06:15
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 22 Oct 2012 22:14:02 +0200) ktos podajacy sie za The_EaGle
> [...]

    > pochyleniu to poniósł przednie koło - zadziałał efekt żyroskopowy - jak
    > był pochylony to skręcał, jak by się wyprostował to pojechał by po

    Muszę to sprawdzić w praktyce na jakiejś łące, chociaż nie sądzę, żebym
    się dał radę napędzić odpowiednio :)