  • 11. Data: 2014-09-29 03:33:18
    Temat: Re: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m098j5$uqa$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    > Masti, jesteś na dobrej drodze aby otrzymać oficjalną pozycję grupowego
    > przygłupa.

    "Jeśli jako dorosły dziś człowiek nie widzisz nietaktu w
    swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć
    zwykłego prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i
    nic z tym zrobić już dziś nie można."
    (c) Pszemol

    LOL
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-09-29 04:57:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

> [...]
    > swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć
    > zwykłego prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i

    Tak, tak, poniosło mnie - przepraszam.

  • 13. Data: 2014-09-29 16:10:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/28/2014 10:52 AM, A.L. wrote:

    > Apple dziala tak jak Wielki Brat w 1984. Wystarczy lemingom
    > wytlumaczyc ze "jak sie zgina, to tak wlasnei powinno byc i na tym
    > polega wielkosc i innowacyjnosc Apple". Lemingi kupuja i orgazmuja ze
    > szczescia
    >
    > A.L.

    a ponizsze napisales 4 godziny pozniej.

    "Wyniki: iPhone nie zgina sie bardziej niz inne telefony, a nawet jest
    odpornieszy na zginanie niz wiele popularnych marek."

    <rs>

  • 14. Data: 2014-12-15 11:52:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2014-09-28 o 01:34, Jan Drawski pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/smartfony/iphone-6-wygina
    -sie-w-kieszeni/y91ej

    Dlatego trza brać dwa od razu, na zapas. Ja tak właśnie zrobiłem.