  • 1. Data: 2015-05-22 12:50:46
    Temat: Nowy motocyklista
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    UWAGA MAM MEGA WAŻNE PYTANIE!
    Chcę rozpocząć nowy etap w swoim życiu - kupić motocykl, z czasem może i
    quad.
    Nie mam nikogo ze znajomych o podobnych zainteresowaniach.
    Czy zakładanie, że w grupie motocyklowej (konkretnie Grupa Południe), czy
    ewentualnie jakiejś innej znajdzie się ludzi chętnych do integracji jest
    Waszym zdaniem prawidłowym tokiem myślenia?
    Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?
    Bardzo Was proszę o odpowiedź, przekopuję cały internet by zdobyć
    informację na ten temat...

  • 2. Data: 2015-05-22 12:56:52
    Temat: Re: Nowy motocyklista
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-22 o 12:50, Martyn@ pisze:
> [...]
    > Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?
    > Bardzo Was proszę o odpowiedź, przekopuję cały internet by zdobyć

    Integrowanie się w ciuchach motocyklowych jest mocno utrudnione ze
    względu na wielce uciążliwe zdejmowanie tego ubrania. Znacznie łatwiej
    jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-05-22 13:04:23
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    Oj tam, Marcin, ciuchy motocyklowe ściągnąć można zawsze ;p
    Ale pytam poważnie...

  • 4. Data: 2015-05-22 13:05:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-05-22 o 12:56, Marcin N pisze:

    > Znacznie łatwiej jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

    Nosisz czasami ze wiesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 5. Data: 2015-05-22 13:15:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-22 o 13:04, Martyn@ pisze:
    > Oj tam, Marcin, ciuchy motocyklowe ściągnąć można zawsze ;p
    > Ale pytam poważnie...

    Poważnie, to nie będzie żadnego problemu. Płeć jest dodatkowym atutem.
    Każdy motocyklisto to pies na baby (oprócz Kucza, który sam woli chodzić
    w spódniczkach).

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-05-22 13:56:41
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    Marcin N napisal

    > Poważnie, to nie będzie żadnego problemu. Płeć jest dodatkowym atutem.
    > Każdy motocyklisto to pies na baby (oprócz Kucza, który sam woli chodzić
    > w spódniczkach).

    No tak, ale czy sądzisz / sądzicie, że bycie w stowarzyszeniu, wybieranie
    się od czasu do czasu na eventy i na tor wystarczy żeby znaleźć sobie
    ekipę? Jak to u Ciebie wyglądało?
    Po prostu boję się, bardzo się boję, że będę samotną motocyklistką.

  • 7. Data: 2015-05-22 14:54:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-22 o 13:56, Martyn@ pisze:
> [...]
    > znaleźć sobie ekipę? Jak to u Ciebie wyglądało?
    > Po prostu boję się, bardzo się boję, że będę samotną motocyklistką.

    Nie będzie problemu. Ludzie na forach umawiają się w różnych grupach w
    różnych celach. Dołącz się do takiej grupy, np. ćwiczących coś na
    parkingu, albo jadących pofikać na torze gokardowym.

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-05-22 15:18:47
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    Marcin N napisal

    > Nie będzie problemu. Ludzie na forach umawiają się w różnych grupach w
    > różnych celach. Dołącz się do takiej grupy, np. ćwiczących coś na
    > parkingu, albo jadących pofikać na torze gokardowym.

    Dzięki. Czyli fora internetowe i plener ;D
    Ja z ludźmi zawsze miałam problem, stąd te obawy. A robienie praw jazdy,
    doszkalanie się i zakup sprzętu to naprawdę poważne przedsięwzięcie :)

  • 9. Data: 2015-05-22 16:01:13
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 22 May 2015 13:05:02 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nosisz czasami ze wiesz ?

    Ale patrzcie jak się nasz Marcin ożywił!
    Jaka aktywność :)

    --
    pozdro

  • 10. Data: 2015-05-22 16:44:45
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    tadzik napisal

    > Ale patrzcie jak się nasz Marcin ożywił!
    > Jaka aktywność :)

    Nooo jestem mu bardzo wdzięczna.
    Skąd Marcin jesteś? ;p