  • 11. Data: 2015-05-23 16:46:07
    Temat: Re: Nowy motocyklista
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-05-22 o 12:50, Martyn@ pisze:

    > Nie mam nikogo ze znajomych o podobnych zainteresowaniach.

    Ja też i wcale mnie to nie przeraża, a nawet pozytywnie wpływa na moje ego.

    > Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?

    Stan posiadania nie determinuje osobowości. Ludzie zrzeszeni w klubach
    są tak samo różni jak ci, których spotykasz na ulicy.

    --
    ARQ
    ędóro

  • 12. Data: 2015-05-23 20:00:54
    Od: Martyn@ <rollerworld@_NOSPAM_interia.pl>

    ARQ napisal

    > Ja też i wcale mnie to nie przeraża, a nawet pozytywnie wpływa na moje ego.

    > Stan posiadania nie determinuje osobowości. Ludzie zrzeszeni w klubach
    > są tak samo różni jak ci, których spotykasz na ulicy.

    Czyli na zlotach poznajesz ludzi?
    No właśnie ego - od tego chyba wszystko się zaczyna :)

  • 13. Data: 2015-05-26 10:36:43
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Martyn@ <rollerworld@_nospam_interia.pl> wrote:

    > UWAGA MAM MEGA WAŻNE PYTANIE!

    Czy ja wiem, czy ważne...

    > Czy zakładanie, że w grupie motocyklowej (konkretnie Grupa Południe), czy
    > ewentualnie jakiejś innej znajdzie się ludzi chętnych do integracji jest
    > Waszym zdaniem prawidłowym tokiem myślenia?

    Nie pytaj, tylko po prostu się tam zapisz, przywitaj i zobaczysz.

    > Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?

    Każdy jakoś zaczynał, też nikogo nie znałem zanim kupiłem moto, miałem
    jedynie kumpla na skuterze.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2015-05-26 12:56:56
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

> [...]
    > Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?
    > Bardzo Was proszę o odpowiedź, przekopuję cały internet by zdobyć
    *** Musisz przesłać zdjęcie, najlepiej w stroju kąpielowym i swoje
    wymiary to pogadamy ;)
    Grupa południe integruje się w najbliższy długi weekend, a i w niedzielę
    w Rybniku będzie można parę osobników spotkać. Skąd jesteś?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +