  • 1. Data: 2003-10-10 19:14:40
    Temat: Nowy regulamin dla usługi SDI
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Dział II. Zakres i warunki świadczenia usługi SDI
    paragraf 6 W ramach korzystania z Usługi Klient zobowiązany jest:
    podpunkt 6) nie umożliwiać korzystania z Usługi innym podmiotom poza
    Lokalem

    Co o tym sądzicie? Czy mogą mi udowodnić, że rozdzielam? Nie sądzę. Myślę,
    że mogą jedynie podejrzewać... ale z udowodnieniem gorzej. Ja nie chce
    zmieniać SDI na Neo+ bo jest mniej stabilne i ma dynamiczny IP. Jeżeli zniżą
    cenę dla usługi DSL to wtedy tak.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-12 13:57:46
    Temat: Re: Nowy regulamin dla usługi SDI
    Od: "PolQba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    Billcow (bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl) w wiadomości
    bm6tu2$4uh$...@i...gazeta.pl napisał:
    > (...)Ja nie chce zmieniać SDI na Neo+ bo jest mniej stabilne
    > i ma dynamiczny IP. Jeżeli zniżą cenę dla usługi DSL to wtedy tak.

    z ta stabilnoscia to jest tak, ze ludzie lubia narzekac, ze neostrada to
    wiecej niedziala niz dziala... prawda jest taka, ze BARDZO zadko cos pada -
    oczywiscie sa *pojedyncze* przypadki, ze jest inaczej ale to raczej zalezy
    od linii.
    a dynamiczne ip da sie rozwiazac jakims dyndns...

    --
    __ _
    / \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl> <http://neofaq.prv.pl/>

  • 3. Data: 2003-10-12 15:42:53
    Od: "Mateusz Papiernik" <m...@m...net>

> [...]
    pada -
    > oczywiscie sa *pojedyncze* przypadki, ze jest inaczej ale to raczej zalezy

    poza tym z autopsji wiem, ze na grupy typu polip pisza ludzie glownie
    niezadowoleni z uslugi, a nie ci zdowoleni - tak wiec w internecie w postach
    przewaza wiekszosc "neostrada sie sypie". Pewnie gdyby przeprowadzic
    ankiete wsrod wszystkich uzytkownikow to proporcje wypadlyby inaczej.

    Mati

  • 4. Data: 2003-10-12 16:10:11
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Mateusz Papiernik [m...@m...net] napisał(a):

> [...]
    > postach przewaza wiekszosc "neostrada sie sypie". Pewnie gdyby
    > przeprowadzic ankiete wsrod wszystkich uzytkownikow to proporcje

    Wnioski można wyciągnąć śledząc grupę pl.internet.komunikaty, z tego co wiem
    od moich znajomych większość jest zadowolona z Neo, a nawet jeśli zdarzają
    sie 2-3 awarie dziennie w skali kraju to uważam, że to mało. Neo imho jest
    dobrą usługą tylko, że jak narazie jej cena trochę odstrasza w porównaniu z
    innymi krajami czy mniejszymi operatorami sieci radiowych np. no ale trudno
    taka polska rzeczywistość.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl

  • 5. Data: 2003-10-13 09:43:55
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl> wrote in

    > Co o tym sądzicie?

    Czy oni maja prawo w tak istotnej kwestii zmienic regulamin z osobami,
    ktore maja juz od dawna podpisane umowy i podpisywaly je, kiedy
    obowiazywaly inne zasady korzystania?

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 6. Data: 2003-10-13 09:44:28
    Od: Adam Kułagowski <f...@p...pl>

    On Sun, 12 Oct 2003 16:10:11 +0000 (UTC), owz <o...@N...pl> wrote:

    > Wnioski można wyciągnąć śledząc grupę pl.internet.komunikaty, z tego co wiem
    > od moich znajomych większość jest zadowolona z Neo, a nawet jeśli zdarzają

    Ta grupa nie jest zadnym miernikiem czegokolwiek jezeli chodzi o TPSA.
    Wiekszosc awarii lokalnych nigdy tam sie nie pojawia. Przyklad - klienci
    iDSLa na jelokach przez weekend nie mieli inetu - dzisiaj to poprawili o
    17 (sami nie zauwazyli , trzeba bylo im zglosic) - na p.i.k - pusto

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Famous last words - Jesus Christ: Father, beam me up.

  • 7. Data: 2003-10-13 09:44:43
    Temat: Re: Re: Nowy regulamin dla usługi SDI
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sun, 12 Oct 2003 13:57:46 +0000 (UTC), "PolQba"

> [...]
    >od linii.
    >a dynamiczne ip da sie rozwiazac jakims dyndns...

    Nie da sie. Sa serwisy ktore wymagaja zadeklarowania IP z jakiego
    bedzie sie wchodzilo - nie masz stalego, nie skorzystasz. Dalej - nie
    znajdziesz tak glupiego admina ktory da ci przejscie przez firewall do
    sieci firmowej jesli stalego IP nie masz...
    Rozwiazanie zwane dyndns to ersatz dla ubogich...

    --
    Darek

  • 8. Data: 2003-10-15 23:43:18
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    Tomasz Nidecki <n...@t...net> wrote:
    :
    : Czy oni maja prawo w tak istotnej kwestii zmienic regulamin z osobami,
    : ktore maja juz od dawna podpisane umowy i podpisywaly je, kiedy
    : obowiazywaly inne zasady korzystania?

    Jest na ten temat dyskusja na pl.misc.telefonia - wygląda na to, że
    nie mają prawa (zmiana regulaminu wymaga formy pisemnej i zgody obu
    stron) i należy odpisać (poleconym ZPO, lub osobiście w BOK koniecznie
    z potwierdzeniem na kopii), że nie wyrażamy zgody na zmianę regulaminu.

    TPSA nie ma prawa zerwać umowy, bo jest to możliwe jedynie w ściśle
    określonych (we wciąż obowiązującym, dotychczasowym regulaminie)
    przypadkach (gdy nie płacimy rachunków, lub nie przestrzegamy innych
    postanowień regulaminu - oczywiście tego dotychczasowego).

    Marek

  • 9. Data: 2003-10-15 23:43:23
    Od: "Qba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    Dariusz K. Ladziak (l...@w...pdi.net) w wiadomości
    3...@n...tpi.pl napisał:
> [...]
    > znajdziesz tak glupiego admina ktory da ci przejscie przez firewall do
    > sieci firmowej jesli stalego IP nie masz...

    prawda ale mi sie wydawalo ze mu chodzi o: ojejku jestem gdzies poza domem,
    costam mam udostepnione dla siebie samego na swoim komputerze w domu, jaki
    teraz on moze miec ip...?
    a z ta siecia firmowa to czasem mozna zrobic tak ze serwer np bedzie co 15
    minut rezolwowal ta domene dyndns i w ten sposob ma sie to ip...

    --
    __ _

  • 10. Data: 2003-10-15 23:43:42
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Podobno tak. Zmiana umowy wymaga podpisania jej przez obie strony.
    Regulamin - nie. Prześledź alt.pl.sdi. :(