  • 1. Data: 2003-10-11 21:27:52
    Temat: Poszukuję stałego łącza dla Warszawy-Powiśla
    Od: "SirThomas" <t...@N...gazeta.pl>

    Cześć,

    Przepraszam jeśli wątek był już na grupie poruszany, ale nie śledziłem jej
    dotąd uważnie. Mam pytanie: czy ktoś nie orientuje się jakie są możliwości
    założenia stałego łącza dla Warszawy-Powiśla na ulicy Dobrej. Zależy mi nie
    tyle na szybkości łącza (wystarczy jeśli będzie wyciągać tyle co rozdzielone
    na kilka osób SDI) co na cenie, zwłaszcza o jak najmniejsze opłaty (do 70 zł
    miesięcznie). Nie mam możliwości założenia, a następnie rozdzielenia SDI, a
    jako że jestem spoza Warszawy to nie znam dostępnej na tutejszym rynku
    oferty. Jeśli ktoś się orientuje w temacie, jakie są dostępne oferty, ile
    wynoszą opłaty instalacyjne, ile trzeba płacić miesięcznie - to bardzo proszę
    o pomoc: telefony, adresy, witryny www.

    Z góry dziękuję
    Sir Thomas

  • 2. Data: 2003-10-12 08:33:35
    Temat: Re: Poszukujęstałegołącza dla Warszawy-Powiśla
    Od: Chloru <a...@p...org>

    SirThomas napisał(a):

    www.internetdsl.pl ?

    Chloru GKS ST Departament Kropkow

  • 3. Data: 2003-10-12 13:57:58
    Temat: Re: Poszukujesta3ego3?cza dla Warszawy-Powi?la
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Chloru [a...@p...org] napisał(a):

    > www.internetdsl.pl ?

    Napisał, że zależy mu na cenie a iDSL raczej nie zamknie się w 70 złotych.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl

  • 4. Data: 2003-10-12 13:58:14
    Od: "Wieszczu" <w...@f...pl>

    Użytkownik "Chloru" <a...@p...org> napisał w wiadomości
    > SirThomas napisał(a):
    >
    > www.internetdsl.pl ?

    Kolega napisał, że do 70zł miesiecznie, a nie 266/miesiecznie!

  • 5. Data: 2003-10-13 09:44:38
    Od: Chloru <a...@p...org>

    Wieszczu napisał(a):

    > Użytkownik "Chloru" <a...@p...org> napisał w wiadomości

    > Kolega napisał, że do 70zł miesiecznie, a nie 266/miesiecznie!

    Wlasciwie najtansze lacze ktore mozna legalnie podzielic. Jezeli nie ma
    tam sieci osiedlowej to na internet za 70 PLN bym raczej nie liczyl.

    Chloru GKS ST Departament Kropkow

  • 6. Data: 2003-10-15 23:42:36
    Od: Krzysztof Czajka <K...@p...pl>

    SirThomas (t...@N...gazeta.pl) napisał(a):

> [...]
    > dotąd uważnie. Mam pytanie: czy ktoś nie orientuje się jakie są możliwości
    > założenia stałego łącza dla Warszawy-Powiśla na ulicy Dobrej.

    Zajrzyj na http://www.dobranet.polbox.pl/

    Pozdrawiam,
    Krzychu

    --
    K...@p...pl
    http://www.krzychu.host.sk/

  • 7. Data: 2003-10-15 23:43:09
    Od: "Mateusz Papiernik" <m...@m...net>

    > Wlasciwie najtansze lacze ktore mozna legalnie podzielic. Jezeli nie ma
    > tam sieci osiedlowej to na internet za 70 PLN bym raczej nie liczyl.

    a 512 po podziale na 4 osoby funkcjonowaloby nawet nienajgorzej.
    Kiepsko jednak z uploadem ...

    Mati

  • 8. Data: 2003-10-15 23:43:58
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Chloru [a...@p...org] napisał(a):

    > Wlasciwie najtansze lacze ktore mozna legalnie podzielic. Jezeli nie
    > ma tam sieci osiedlowej to na internet za 70 PLN bym raczej nie
    > liczyl.

    Ale Sir Thomas nie powiedział, że chce dzielić to łącze tylko, że poszukje
    łącza na poziomie rodzielonego na kilka osób SDI. A ceny radiówek plasują
    sie w takim przedziale.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl

  • 9. Data: 2003-10-16 13:32:21
    Od: Andrzej Kluz <a...@f...pl>

    Dnia sob, 11 paź 2003 o 21:27 GMT, SirThomas napisał(a):

    > Przepraszam jeśli wątek był już na grupie poruszany, ale nie śledziłem jej
    > dotąd uważnie. Mam pytanie: czy ktoś nie orientuje się jakie są możliwości
    > założenia stałego łącza dla Warszawy-Powiśla na ulicy Dobrej.

    Na ulicy smolnej 8 mieści się firma System Internet Provider. Możesz tam
    spróbować. Miałem kiedyś z nimi doświadczenia, wiec wiem, że instalacja
    może wyjść dość drogo, ale potem opłaty 100zł netto miesięcznie. Wiem,
    że to nie 70, ale zawsze mniej niż TPSA.

    www.system.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kluz a...@f...pl

  • 10. Data: 2003-10-20 20:30:30
    Od: Chloru <a...@p...org>

    owz napisał(a):

    > Ale Sir Thomas nie powiedział, że chce dzielić to łącze tylko, że
    > poszukje łącza na poziomie rodzielonego na kilka osób SDI.

    Tylko, ze 512/128 dziala lepiej niz 115/115 przy tej samej liczbie
    osob...

    > A ceny
    > radiówek plasują sie w takim przedziale.

    Wiec podpowiedz od kogo ma kupic internet.

    Chloru GKS ST Departament Kropkow