  • 11. Data: 2011-05-29 00:59:28
    Temat: Re: Nowy układ wydechowy i zgon auta.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:irrubi$4mv$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > no ale na jalowych turbo nie da zadnego cisnienia doladowania - zapalic
    > powinien bez problemu.

    To turbo daje ciśnienie przy naprawdę dużych obrotach i mocnym wciśnięciu
    pedału, więc przy wolnych nie ma żadnego znaczenia IMO.

  • 12. Data: 2011-05-29 09:27:57
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > To turbo daje ciśnienie przy naprawdę dużych obrotach i mocnym wciśnięciu
    > pedału, więc przy wolnych nie ma żadnego znaczenia IMO.

    no to się może rozsypało przy tym pociągnięciu na II
    i łopatki poleciały w dolot. ;-)

  • 13. Data: 2011-05-29 10:22:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Wątpię.

    zdziwilbys sie co moze byc w katalizatorze. czesc sie moze zwyczajnie stłuc
    (z mojego wysypalo sie troche po zdemontowaniu a wczesniej po przydzwonieniu
    w niego).

    > Właśnie nie.
    > Ani drgnie, jakby mu bezpiecznik wywaliło od zapłonu.

    no to lec po zaplonie. zrob najbardziej ordynarny test swiecy czy masz iskre
    (na blok gwint zeby byla masa, uwazaj na paluchy bo boli jak odepniesz
    mase:P, uwazaj na mieszanke z cylindra po wyjeciu swiecy a podczas
    krecenia).
    moze to trywiał jakis typu cewka czujnik gmp

  • 14. Data: 2011-05-29 10:44:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:irsvod$i1v$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >>> hmmm... czysto teoretycznie mogl ci sie np posypac i zapchac

    > zdziwilbys sie co moze byc w katalizatorze.

    Nie z tego tytułu wątpię, raczej wątpię w jego obecność w tym aucie.

> [...]
    > podczas krecenia).
    > moze to trywiał jakis typu cewka czujnik gmp

    Auto zostało niestety samo, 50 km od mojego miejsca zamieszkania, zostawiłem
    kluczyki kuzynowi mechanikowi, który ma je zebrać z parkingu i obadać.

  • 15. Data: 2011-05-29 13:32:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-28 23:54, Cavallino pisze:

    > Dzisiaj właśnie odebrałem auto z naprawy układu wydechowego.

    Nie napisałeś co to jest za auto. A to by mocno ułatwiło, chyba że
    liczysz na to że jeszcze ktoś odgadnie czym jeździsz.

    Moim zdaniem poszło jakieś przepięcie i spalili Ci jakiś układ. Nie taka
    mieszanka w układzie i stąd te strzały.

    Moim zdaniem ewidentnie zawinili ludzie, którzy spawali Tobie wydech.

    Jedź na komputer, jak się potwierdzi to co napisałem, możesz ich śmiało
    oskarżyć.

  • 16. Data: 2011-05-29 14:20:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Auto zostało niestety samo, 50 km od mojego miejsca zamieszkania,
    > zostawiłem kluczyki kuzynowi mechanikowi, który ma je zebrać z parkingu i
    > obadać.

    ahh myslalem ze masz je na podoredziu i mozesz pobadac troche... tak to
    mozna wrozyc...
    wiesz nie straszac... centralka tez w sumie moglaby powiedziec czesc i
    czolem i sie sfajczyc

  • 17. Data: 2011-05-29 14:39:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2011 00:02:24 +0200, Cavallino wrote:
    >Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    >No tak właśnie zakładam.

    A to bylo od razu czy po ostygnieciu tez ?
    bo jakby pojsc tym tropem .. no wlasnie - paliwo jest, a nie pali, to
    elektryki nie ma. Ale czemu strzela w takim razie :-)

    >Ale jak, tak sam z siebie i bez żadnych efektów ubocznych/dźwiękowych?

    A tak swoja droga - komus z grupowiczow zdarzylo sie takie
    potwierdzone przeskoczenie paska

    >Myślałem raczej o czymś w stylu zapchania czymś wydechu, dolotu chyba nie,
    >bo nic nie grzebali.

    ja bym kabelki obejrzal w okolicy.
    Moze jakas obluzowana wtyczka, moze przepalona palnikiem izolacja.

    J.

  • 18. Data: 2011-05-29 16:31:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > mozna wrozyc...
    > wiesz nie straszac... centralka tez w sumie moglaby powiedziec czesc i

    Z tego co się dowiedziałem iskra jest, więc to nie to.
    Paliwo chyba też jest, skoro się spala w tłumiku.

    A że dzisiaj niedziela i nikt nie będzie przy aucie grzebał to wiele więcej
    się nie dowiem.

    Może jakiś czujnik, albo zapłon się przestawił....

  • 19. Data: 2011-05-29 16:32:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to bylo od razu czy po ostygnieciu tez ?

    W każdym wariancie.
    Zresztą on nie był jakoś drastycznie rozgrzany - trochę stał na parkingu.

    > A tak swoja droga - komus z grupowiczow zdarzylo sie takie
    > potwierdzone przeskoczenie paska

    A komu?

    > ja bym kabelki obejrzal w okolicy.
    > Moze jakas obluzowana wtyczka, moze przepalona palnikiem izolacja.

    O widzisz - to jest możliwe.

  • 20. Data: 2011-05-29 20:26:11
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-29 13:32, Filip KK pisze:

> [...]
    >
    > Moim zdaniem ewidentnie zawinili ludzie, którzy spawali Tobie wydech.
    >
    > Jedź na komputer, jak się potwierdzi to co napisałem, możesz ich śmiało

    ale pisał , że przejechał 50 km i dopiero awaria, więc to co piszesz
    jest wątpliwe