  • 1. Data: 2009-08-26 03:39:43
    Temat: odwieczny dylemat co kupić
    Od: pusz <p...@w...pl>

    Witam grupę

    Siostrzenica chce kupić jakiś nieskomplikowany w użytkowaniu aparat
    kompaktowy i poprosiła wujka, a wujek prosi was o pomoc. Do wydania
    jest 800-900zł. Aparat ma służyć uwiecznianiu jej harcerskich eskapad i
    imprez. Poza niewielkimi gabarytami optyczną stabilizacją i dużym
    wyświetlaczem ;) szukamy czegoś o raczej szerokim obiektywie, żeby cała
    jej drużyna mieściła się w kadrze. No i oczywiście ma robić porządne
    zdjęcia w trybie automatycznym. W oczy rzuciły mi się te trzy:
    panasonic fx37
    sony w220
    fuji f100fd
    Za wszelkie opinie i sugestie z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-08-26 06:20:51
    Temat: Re: odwieczny dylemat co kupić
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    Jeżeli nie zależy Ci na trybach manulanych weź również pod uwagę :
    serię Panasonic'a TZx (TZ2 - do TZ7)

    Pzdr,
    Sławek

  • 3. Data: 2009-08-26 07:08:21
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    pusz wrote:

> [...]
    > sony w220
    > fuji f100fd
    > Za wszelkie opinie i sugestie z góry dziękuję.

    a może dołożyć jeszcze niespełna 100zł i zastanowić się nad fuji S1500FD lub
    s2000HD. Obydwa mają lepsze obiektywy (co prawda ten pierwszy nie ma
    stabilizacji), ale jak większość fuji na wypady harcerskie mają ogromną
    zaletę: można je zasilić bateriami AA dostępnymi niemal wszędzie, więc
    ryzyko, że zostanie się bez prunda jest minimalne...

    --
    pzdr
    meping