  • 1. Data: 2010-10-21 23:32:06
    Temat: O posiadacz praw jazdy w Polsce
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dlaczego posiadacze praw jazdy? bo na pewno nie kierowcy...

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1678867,0,,co_to_za_zna
    k_stare_auto_jakies,wiadomosc.html

    Wspaniale... i tacy ludzie jeżdżą po wszystkich drogach, nie tylko w DC...
    strach wyjechać na drogę...

    --
    Meehoo

  • 2. Data: 2010-10-22 07:18:41
    Temat: Re: O posiadacz praw jazdy w Polsce
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-21 23:32, Meehoo pisze:
> [...]
    k_stare_auto_jakies,wiadomosc.html

    > Wspaniale... i tacy ludzie jeżdżą po wszystkich drogach, nie tylko w DC...

    Hahahaha, Warszawiacy!

  • 3. Data: 2010-10-22 07:38:48
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 22 Paź, 07:18, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Hahahaha, Warszawiacy!

    To teraz już wiem co mają na myśli Warszawiacy mówiąc że oznakowanie
    dróg na Śląsku jest niezrozumiałe ;)

    Pozdrawiam
    Marcin Kiciński

  • 4. Data: 2010-10-22 08:17:12
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "MarMarK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 22 Paź, 07:18, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Hahahaha, Warszawiacy!

    > To teraz już wiem co mają na myśli Warszawiacy mówiąc że oznakowanie
    > dróg na Śląsku jest niezrozumiałe ;)

    Mają rację, bo kto to widział, żeby człowiek się zagapił i po 15 minutach był
    już na drugim końcu wojwództwa :)

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 5. Data: 2010-10-22 09:00:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Hahahaha, Warszawiacy!

    warszawiakow w warszawie jest moze z 50%, reszta to twoi ziomale

  • 6. Data: 2010-10-22 10:06:53
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Wspaniale... i tacy ludzie jeżdżą po wszystkich drogach, nie tylko w DC...
    > strach wyjechać na drogę...

    Ale czemu sie dziwic skoro reklamuja to jako "pan samochodzik"...

    Pzdr.
    M.

  • 7. Data: 2010-10-22 10:52:25
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <3...@a...go
    oglegroups.com>
    MarMarK napisał(a):

    > To teraz już wiem co mają na myśli Warszawiacy mówiąc że oznakowanie
    > dróg na Śląsku jest niezrozumiałe ;)

    Gdyby zrobic taka ankiete w GOPie to pewnie tez by sie takich
    przypadkow troche znalazlo.

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
    tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://i...@g...com

  • 8. Data: 2010-10-22 10:57:17
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 07:18, neoniusz pisze:

    k_stare_auto_jakies,wiadomosc.html

    > Hahahaha, Warszawiacy!

    Jak na to wpadłeś? hahaha :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 9. Data: 2010-10-22 12:59:33
    Od: btn <w...@b...pl>

    > Mają rację, bo kto to widział, żeby człowiek się zagapił i po 15
    > minutach był już na drugim końcu wojwództwa :)

    Możesz rozwinąć?

  • 10. Data: 2010-10-22 15:18:01
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz rozwinąć?

    Chciałem obrazowo i z odrobinką przesady pochwalić się, że w czasie, gdy
    warszawiak przejedzie z Janek do Okęcia, to ja zdąże z Pyrzowic (lotnisko
    katowickie) do Balic (lotnisko krakowskie) :)