    From: "t-1" <t...@o...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: O wyższości telewizji cyfrowej DVB-T nad analogową
    Date: Wed, 31 Aug 2011 08:58:59 +0200

    Odbieram stabilnie w Warszawie na Bielanach TVP Info Łódź.
    Co mnie najbardziej zaskoczyło telewizor Sony Bravia sam dodał sobie nowy
    program (czy to możliwe?). Anteną jest krótka Yagi bez wzmacniacza na
    balkonie 12 piętra skierowana mniej więcej na południe. Telewizor łapał też
    Białystok TVP3 Info (zaprogramował sobie tą stację), choć nie wiem kiedy i
    prawdopodobnie przy innym ustawieniu anteny.

    t-1