  • 1. Data: 2011-08-31 06:58:59
    Temat: O wyższości telewizji cyfrowej DVB-T nad analogową
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

    Odbieram stabilnie w Warszawie na Bielanach TVP Info Łódź.
    Co mnie najbardziej zaskoczyło telewizor Sony Bravia sam dodał sobie nowy
    program (czy to możliwe?). Anteną jest krótka Yagi bez wzmacniacza na
    balkonie 12 piętra skierowana mniej więcej na południe. Telewizor łapał też
    Białystok TVP3 Info (zaprogramował sobie tą stację), choć nie wiem kiedy i
    prawdopodobnie przy innym ustawieniu anteny.

    t-1

  • 2. Data: 2011-08-31 07:53:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Co mnie najbardziej zaskoczyło telewizor Sony Bravia sam
    > dodał sobie nowy program (czy to możliwe?).

    Tak, zresztą nie tylko Sony tak ma ;-)

  • 3. Data: 2011-09-01 08:19:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik t-1 napisał:
    > Odbieram stabilnie w Warszawie na Bielanach TVP Info Łódź.

    A ja w Gliwicach mam zupełnie przyzwoity odbiór czeskiego MUX2 (TV Nova
    itp.), na antenie skierowanej do Czechów bokiem.
    IPBox podaje BER na poziomie kilkudziesięciu, ale wizualnie odbiór jest
    prawidłowy.

  • 4. Data: 2012-08-28 13:31:52
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    A wiesz, że na analogu zdarzało się odbierać włoską telewizję?