  • 41. Data: 2019-08-08 12:18:09
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 13:39, Piotr Gałka pisze:

    > W szybkich przelewach są wszystkie banki jakie znam. Musisz nie mieć
    > konta w banku lub mieć w jakimś egzotycznym.
    > P.G.

    Grymasi. Poobrażał się na wszystkich bo go namawiają na inne, lepsze
    opcje, a on potrzebuje zostać przy swoich przyzwyczajeniach ale musi się
    wyżalić na PP :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2019-08-08 12:32:00
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-08-08 o 12:18, Mario pisze:

    > Grymasi. Poobrażał się na wszystkich bo go namawiają na inne, lepsze
    > opcje, a on potrzebuje zostać przy swoich przyzwyczajeniach ale musi się
    > wyżalić na PP :)

    Nie grymasi tylko pisze chyba z GB - być może zwyczajnie nie ma takich
    możliwości.

    Pozdrawiam

    DD

  • 43. Data: 2019-08-08 13:16:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2019 12:16, Mario wrote:
    > No ale przy okazji walki z anonimowymi kartami precharge zlikwidowali
    > wszystkie karty wirtualne nawet te podpinane do konta. W każdym razie
    > tak zrobił BZWBK i PeKaO.

    W ING ciągle ją mam. I dalej jest w ofercie, tu cytat z systemu
    administracji:

    To karta, która nie ma formy fizycznej. Dzięki niej możesz bezpiecznie
    płacić za zakupy internetowe na całym świecie, wykonywać transakcje
    telefoniczne i pocztowe.

    0 zł za używanie karty
    0 zł za zmianę dziennych limitów transakcji
    0 zł za płatności
    Możesz wpłacić na rachunek karty tyle, ile chcesz
    Z karty możesz korzystać aż 5 lat.

    Zamówienie karty

    Właściciele konta Direct 18-26 lat pierwszą kartę otrzymują bezpłatnie

    20 zł / 0 zł

    Używanie karty

    0 zł

    Przelew na kartę z konta prowadzonego w ING Banku Śląskim

    Zgodnie z opłatą za przelew z konta Klienta

    Przelew z karty na konto prowadzonew ING Banku Śląskim (w trakcie
    ważności karty)

    za pośrednictwem bankowości internetowej - 0 zł

    Wypłata gotówki z karty w oddziale w przypadku rezygnacji z
    karty/zastrzeżenia/po utracie ważności karty

    0 zł

    Wpłata gotówki na kartę w oddziale

    9 zł

    Przelew w oddziale Banku w przypadku rezygnacji z karty/zastrzeżenia/po
    utracie ważności karty

    na konto w ING Banku Śląskim - 0 zł

    na konto w innym banku - 0 zł

    Zmiana limitu dziennych płatności

    0 zł

    Realizacja płatności

    0 zł

    Zastrzeżenie karty

    0 zł

    Przesłanie kodu CVV2 w formie SMS

    wraz z zamówieniem karty - 0 zł

  • 44. Data: 2019-08-08 14:02:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 08 Aug 2019 06:12:11 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Wniosek: komputer skonfiskować, ręce odciąć, oczy wydłubać.

    Lub chronić biznes, ich prawo.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2019-08-08 14:16:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 08 Aug 2019 06:08:54 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Nie :) po prostu że ogólno-pojęta emulacja to bandytyzm, a autorów
    > należałoby najlepiej wsadzić do kryminału.

    To zależy. A co PayPal uznał ostatecznie w Twoim przypadku?

    --
    Marek

  • 46. Data: 2019-08-08 20:10:43
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 08.08.2019 o 11:32, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > być może zwyczajnie nie ma takich
    > możliwości.

    Dokładnie tak - nie mam takich możliwości. Co z resztą już w tym wątku
    zaznaczyłem.
    Natomiast moje pytanie wynikło bezpośrednio z faktu że PayPalem na Ali
    płaciłem ostatni raz jakieś 3-4 tygodnie temu, a teraz nie mogę znaleźć
    sprzedawcy przyjmującego takie płatności.

    Dziękuję za odpowiedź.

    --
    Michał

  • 47. Data: 2019-08-10 11:32:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

  • 48. Data: 2019-08-10 11:35:06
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > To karta, która nie ma formy fizycznej. Dzięki niej możesz bezpiecznie
    > płacić za zakupy internetowe na całym świecie, wykonywać transakcje
    > telefoniczne i pocztowe.

    Też się nad nią zastanawiałem. Pytanie czy spotkałeś się w sytuacją w
    której karta wirtualna nie była akceptowalna?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 49. Data: 2019-08-10 12:33:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/08/2019 11:35, Irek.N. wrote:
    > Też się nad nią zastanawiałem. Pytanie czy spotkałeś się w sytuacją w
    > której karta wirtualna nie była akceptowalna?

    Wczoraj W Farnellu :D

    Na jakieś 5 lat używania wirtualnej własnie i jakieś może z tysiac
    operacji na całym świecie. Zero problemów, czy to chińczyk czy poważna
    firma niemiecka czy jakiś hobbysta na Syberii. Używałem jej też z
    chargebackiem, ale nie wiem czy obecnie to działa bo akuratnie robili
    mnie na szaro zaraz na początku. Kasa zwrócona.

    Powyżej pewnej kwoty pojawia sie 3d secure (mniej więcej 200zł i polega
    na wyświetleniu strony z prośbą o kod z smsa).

  • 50. Data: 2019-08-13 12:09:15
    Od: Bool <n...@n...com>

    > Tylko zwróć uwagę, po jakim kursie wymiany

    To można ominąć. Chcesz np. płacić w USD, dodajesz kartę przypisaną do konta w USD
    lub wielowalutową
    i w momencie płatności wybierasz opcję przelicz po kursie wystawcy karty. Z karty
    pobierze ci
    dokładnie tyle USD ile płacisz sprzedawcy. Konto USD zasilasz sobie wcześniej kupując
    USD w kantorze
    internetowym.

    Mnie w PayPal wkurza to, że nie mogę wypłacić np. EUR na moje konto w EUR, zawsze
    musi być
    przeliczone po zdzierskim kursie na PLN i przelane na konto w PLN.