  • 61. Data: 2019-05-09 12:09:06
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Roman,

    Thursday, May 9, 2019, 10:39:42 AM, you wrote:

    > Atman ruszył !!!!!!
    > Dzwoniłem do nich kilka dni temu i potwierdzili że pracują nad
    > rozwiązaniem jakiegoś poroblemu, więc to nie zaplanowana likwidacja serwera.

    Formalna notka na pl.internet.komunikaty i pl.news.admin:Szanowni Państwo,

    ===8<===
    informujemy, że w związku z bardzo niską popularnością usługi USENET
    zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną
    wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów.

    --
    Zespół USENET Atman.pl
    ===8<===

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2019-05-09 12:42:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 maja 2019 10:53:44 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Bo zaplanowana likwidacja nastapi 30 czerwca. Nie ma co się cieszyć że
    > ruszył, tylko trzeba szukać innego serwera.
    Albo z google korzystać

  • 63. Data: 2019-05-09 13:25:33
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    viktorius <v...@i...pl> wrote:

    > "zdecydowaliśmy" i "zespół" sugeruje, że było ich co najmniej dwóch.

    Bo w atmanie jest z tego co wiem zespół utrzymania.

    > Adamie Wysocki, ilu was jest ? ;)

    W Usenecie pewnie jeden, ale w tym przypadku akurat zero, bo to atman
    a nie chmurka :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 64. Data: 2019-05-09 13:26:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Albo z google korzystać

    Nie... to z jakiegoś powodu wyłącza mózg.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 65. Data: 2019-05-09 14:12:52
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną
    > wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów.

    No to d..a faktycznie trzeba poszukać alternatywy.
    A na infolinii po dłuższej przerwie (konsultacje) udzelili mi
    informacji, że to tylko awaria i zostanie naprawiana.

    Jednak zwijają
    :(

  • 66. Data: 2019-05-09 14:50:53
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    w artykule <news:qb15g4$m0s$1@node1.news.atman.pl> pisze:

    > A na infolinii po dłuższej przerwie (konsultacje) udzelili mi informacji,
    > że to tylko awaria i zostanie naprawiana.
    >
    > Jednak zwijają
    > :(

    Bo to była zaplanowana awaria, która miała na celu sprawdzenie, ile osób ją
    zauważy.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 67. Data: 2019-05-09 23:35:40
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:

    > Bo to była zaplanowana awaria, która miała na celu sprawdzenie, ile osób
    > ją zauważy.

    Raczej wszystko działało i nikt nie kojarzył, że w ogóle mają taką usługę,
    aż nagle przestało i zaczęli się zastanawiać, do czego jest im właściwie
    potrzebna.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 68. Data: 2019-05-10 15:07:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 23:35, Queequeg pisze:

    > Raczej wszystko działało i nikt nie kojarzył, że w ogóle mają taką usługę,
    > aż nagle przestało i zaczęli się zastanawiać, do czego jest im właściwie
    > potrzebna.

    Sądzisz, że nie mieli pytań o niektórych użytkowników?

  • 69. Data: 2019-05-10 16:40:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Sądzisz, że nie mieli pytań o niektórych użytkowników?

    Abuse? Wątpię.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 70. Data: 2019-05-22 22:39:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

    > Zamierzam mieć swój serwer, o ile to możliwe, w domu i patrzeć,
    > jak się kurzy.

    :)

    --
    Piotrek