  • 71. Data: 2019-06-02 16:23:43
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

    > Albo z google korzystać

    Jeśli mnie widać to news.aioe.org działa.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 72. Data: 2019-06-03 17:19:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Jeśli mnie widać to news.aioe.org działa.

    Na chmurce widać, z ICM przyszło.

    rg!.POSTED.
    Z6a0VooJBtidcIDQDHmkyQ.user.gioia.aioe.org!not-for-m
    ail

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 73. Data: 2019-06-04 13:05:01
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 02.06.2019 16:23, Piotr Wyderski wrote:

    > Jeśli mnie widać to news.aioe.org działa.
    >
    >     Pozdrawiam, Piotr

    Na Eternal September też widać.

  • 74. Data: 2019-06-04 23:24:37
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-06-04 o 13:05, mrvtktjv pisze:

    > Na Eternal September też widać.

    Nie wiem jak reszta, ale u mnie świruje - raz działa raz nie