  • 1. Data: 2015-05-14 13:23:03
    Temat: [OT] Frezowanie blaszek od płyt ATX
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Hej,

    Potrzebuję dodać w blaszce od płyty ATX
    (http://de.wikipedia.org/wiki/I/O-Shield#/media/File
    :IO_Shield_wiki.jpg)
    kilka dziur na gniazda. Do tej pory robiłem to sam na frezarce CNC, ale
    będę miał tego większą ilość (>1k szt.) i chciałbym zamówić to w firmie,
    która wytnie mi takie drobiazgi bez żadnych odrzutów (nie mogę poświęcić
    żadnej blaszki).

    Czy ktoś z was zamawiał taką usługę i może mi polecić mi firmę, która
    się tego podejmie? Większość firm chwali się cięciem blach grubych na
    kilkanaście centymetrów, a ja szukam kogoś kto wytnie precyzyjnie otwory
    w blasze 0,25mm.

  • 2. Data: 2015-05-14 13:37:16
    Temat: Re: [OT] Frezowanie blaszek od płyt ATX
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 14.05.2015 o 13:23, Zbych pisze:
> [...]
    > się tego podejmie? Większość firm chwali się cięciem blach grubych na
    > kilkanaście centymetrów, a ja szukam kogoś kto wytnie precyzyjnie otwory

    Czyli rozumiem, że Ty dostarczasz blaszki, a my wykonujemy dodatkowe otwory?
    Możemy się temu przyjrzeć. Proszę o kontakt na priv.

    Od razu piszę, że nie zagwarantujemy 0% odrzutów dla 1000 szt.
    0,5% to realna liczba uwzględniająca błędy maszyn i obsługi.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik