  • 1. Data: 2015-05-14 10:50:44
    Temat: stara elektryczna kosiarka do trawy-zepsute ciegno stalowe wylaczania silnika
    Od: a...@g...com

    witam
    problem jak wyzej, a teraz szczegoly, przy uchwycie kosiarki jest ramie ktore kladac
    sie na uchwyt ciagnie stalowa linke, ktora wlacza wylacznik silnika.
    No i wiadomo linka sie ukrecila i kosiarka nie dziala, ma swoje lata i dobrze sluzyla
    i wyrzucic szkoda, wiec trza naprawic, a wlasciwie przebudowac sterowanie wlaczania
    silnika 1400 W.
    Oczekuje propozycji ale rozsadnych, bez sterowania mikroprocesorowego:))

  • 2. Data: 2015-05-14 11:00:43
    Od: "Robert Wankowski" <r...@w...pl>

    <a...@g...com>
    > bez sterowania mikroprocesorowego:))
    Skrócic/zrobic nowa linke.

    Robert

  • 3. Data: 2015-05-14 11:10:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 11:00:43 +0200, Robert Wankowski napisał(a):

    > <a...@g...com>
    > Skrócic/zrobic nowa linke.

    Najlepiej linkę hamulca lub przerzutki od roweru - sa nierdzewne.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 4. Data: 2015-05-14 11:10:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-14 o 10:50, a...@g...com pisze:
> [...]
    wlaczania silnika 1400 W.
    > Oczekuje propozycji ale rozsadnych, bez sterowania mikroprocesorowego:))

    Są takie włączniki do kosiarek na jedną rękę. Mocowane przy uchwycie,
    mają wyjście kablami na silniki i wystającą wtyczkę.

  • 5. Data: 2015-05-14 11:18:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Tomasz Wójtowicz"
    > Są takie włączniki do kosiarek na jedną rękę.
    Ale pytający nie chce takiego wyłącznika.
    Bo nie wierzę, że nie spojrzał
    http://tinyurl.com/lv37eao

    Robert

  • 6. Data: 2015-05-14 14:01:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > przebudowac sterowanie wlaczania silnika 1400 W.
    > Oczekuje propozycji ale rozsadnych, bez sterowania mikroprocesorowego:))

    Chcesz naprawic, to szukaj firmy dorabiajacej linki samochodowe i
    motocyklowe. Moze nawet gotowa rowerowa od hamulca albo przerzutki bedzie
    pasowala.

    Chcesz przerabiac, to musisz kupic wlacznik montowany na uchwyt.
    http://sklep.hand.pl/wylacznik-kosiarki-elektrycznej
    .html

    Ja bym jednak radzil zainwestowac w pólprofesjonalne rozwiazanie: co
    najmniej Raspberry Pi sterujacy silnikiem, odbiornik GPS, dotykowy ekran na
    raczke, czujnik zapelnienia kosza. Dopiszesz tylko soft, który na podstawie
    obrotów silnika i pozycji z GPS sprawdzi czy na pewno nie ominales zadnego
    skrawka trawnika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-05-14 15:32:52
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 11:10:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
> [...]
    > >
    > Są takie włączniki do kosiarek na jedną rękę. Mocowane przy uchwycie,
    > mają wyjście kablami na silniki i wystającą wtyczkę.

    jest problem ze po ramie trza puscic 230 V, a tego sie boje,
    znaczy ja sie nie boje ale sie boje o moje dzieci.

  • 8. Data: 2015-05-14 15:36:23
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 14:00:53 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    > obrotów silnika i pozycji z GPS sprawdzi czy na pewno nie ominales zadnego

    :-))

  • 9. Data: 2015-05-14 16:25:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-14 o 15:32, a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > jest problem ze po ramie trza puscic 230 V, a tego sie boje,
    > znaczy ja sie nie boje ale sie boje o moje dzieci.

    A pralki w domu się nie boisz? Ma metalową obudowę a w środku całe pęki
    kabli pod napięciem 230V.

  • 10. Data: 2015-05-14 17:47:24
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A pralki w domu się nie boisz? Ma metalową obudowę a w środku całe pęki
    > kabli pod napięciem 230V.

    Tylko w domu zwykle masz obudowe do PE podlaczona, lub w najgorszym
    razie do PEN, a wiekszosc przedluzaczy ogrodowych jest 2 przewodowa. Nie
    mam pojecia czemu, bo akurat ogrod to miejsce, gdzie najlatwiej o
    uszkodzenie kabla.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa