  • 11. Data: 2013-06-09 17:09:14
    Temat: Re: OT Internet w Orange CDMA
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "kolec" <s...@n...koniu.pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wifi już odpaliłem, ale wciąż trzeba przez aplikację connect wpisywać pin
    > i łączyć się za każdym razem,
    > jak sprawdzić pozostały limit do wykorzystania?

    aaa... fucktycznie, w 510 nie wpiszesz PINu :-(
    connect powinien Ci załatwić router, PIN musisz wpisać po włączeniu
    routera, ale po cholerę go wyłączać? ;-)

    Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiejś strony w
    obsłudze klienta - tego nie trenowałem.

  • 12. Data: 2013-06-10 15:08:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 09-06-2013 17:09, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > routera, ale po cholerę go wyłączać? ;-)
    >
    > Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiejś strony w

    nie wiem jak ten model, ale jakis taki srebrny z wlasnym zasilaniem
    potrail gubic ustawienia po zaniku pradu. smietnik najwyzszej klasy, az
    trudno uwierzyc ze orange cos takiego daje ludziom.

  • 13. Data: 2013-06-11 15:36:59
    Od: p...@g...com

    On Sunday, June 9, 2013 5:09:14 PM UTC+2, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    >
    > routera, ale po cholerę go wyłączać? ;-)
    >

    > Limit - nie wiem, raczej nie z poziomu routera tylko jakiejś strony w

    PIN wyłączysz w ustawieniach panelu administracyjnego. Zakładka Obsługa WAN
    a następnie Kod PIN karty RUIM i blokada kodu PIN.
    Dostępny transfer sprawdzisz logując się do serwisu Orange On-line.
    Jako login wpisz dane z umowy CDMXXXXXX (do małpy) oraz hasło.
    Informacje będą dostępne w zakładce Stan konta i pakietów.