  • 11. Data: 2014-07-12 06:15:50
    Temat: Re: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-11 22:49, Artur Miller napisał/a:

    > gdyby nie reklamy... to może.

    Adblock Plus i już ich nie ma.

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2014-07-12 07:57:44
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > tak na rozluźnienie, piątkowo :)
    >
    > długo byłem wierny Radiu PIN, ale coś im się stało i po godzinach leci
    > playlista z RMFu chyba. 10 zapętlonych kawałków, od miesiąca tych samych.
    > Zrzygać się idzie. Co puścić na długie wieczory, gdy VHDL-owy licznik gubi
    > impulsy, wskaźniki nie chcą się dodawać tak jak ja bym chciał (bo po co
    > sprawdzić czy przypadkiem nie dodaję u8* do u32*), albo linia zasilania
    > dostaje nagle składowej zmiennej na 60kHz nie wiadomo skąd (cholerny
    > LM...)
    >
    > czegóż słuchacie w takich momentach? :)
    >
    > @

    Ja wybrałem stację która nadaje mało reklam
    i w języku którego nie rozumiem, muzyka jest
    naprawdę OK- jak dla mnie oczywiście :-)
    http://www.radiobern1.ch/
    http://www.listenlive.eu/radiobern1.m3u
    Aha - niezły katalog stacji :
    http://www.listenlive.eu/

    --
    Paskuda03

  • 13. Data: 2014-07-12 09:48:31
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-07-11 23:02, Jakub Rakus pisze:

    > usypia i zanudza. Wieczorami można też posłuchać Trójki, nie ma wtedy
    > reklam i pieprzenia o polityce, jest muzyka alternatywna i czasem
    > ciekawe dyskusje.
    > Najlepsza jest jednak muzyka z własnej kolekcji.

    Co kto lubi :)
    Ja polecam Tok FM.
    Dużo o polityce i gospodarce. Mało muzyki.
    Sporo o Sztuce (szeroko pojęte).
    MAŁO muzyki :)

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/0,0.html

    Pozdr. PK.

  • 14. Data: 2014-07-12 10:08:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Jul 2014 09:48:31 +0200, Paweł
    Kasztelan<P...@g...com> wrote:
    > Ja polecam Tok FM.

    Pomijając ich ulubione i często poruszane kontrowersyjne treści
    (homo, aborcja, religia) jedyne radio, które da się słuchać dla
    ciekawych audycji sci/soc, szczególnie wieczorami. Aczkolwiek trochę
    brakuje mi ich pierwszego formatu z przed kilkunastu lat, gdzie
    wszystkie audycje były głównie oparte na komentarzu dzwoniących
    słuchaczy na wybrany temat. Teraz tylko wybrane audycje są ze
    słuchaczami.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-07-12 10:22:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 23:23:16 +0200, Slawek Maculewicz napisał(a):

    > Ostatnio: http://www.radcap.ru/index.html
    > i testuję po kolei każdy styl. O niektórych nawet nie słyszałem...

    Dzięki, dobre... Indian native music.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-07-12 11:57:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no w takiej sytuacji zalecam wsłuchiwanie się w jedyne słuszne dyrektywy
    wspólnoty europejskiej - stacja dowolna, np. tvn...

  • 17. Data: 2014-07-12 13:06:21
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > no w takiej sytuacji zalecam wsłuchiwanie się w jedyne słuszne dyrektywy
    > wspólnoty europejskiej - stacja dowolna, np. tvn...

    A ja ci proponuje parę kroków do tyłu, dobry rozpęd, pochyl czoło i jeb w
    ścianę. Jest szansa (mała, ale jest), że ci się tym pustym łbie pozytywnie
    poprzestawia.

  • 18. Data: 2014-07-12 13:24:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-07-12 13:06, Hans Kloß wrote:

> [...]
    >>
    > A ja ci proponuje parę kroków do tyłu, dobry rozpęd, pochyl czoło i jeb
    > w ścianę. Jest szansa (mała, ale jest), że ci się tym pustym łbie

    Obawiam się że nie, trolle mają twarde łby.

    Włodek

  • 19. Data: 2014-07-12 13:39:33
    Od: l...@g...com

    użytkownik Slawek Maculewicz napisał:

    > Ostatnio: http://www.radcap.ru/index.html
    > i testuje po kolei kazdy styl.

    http://avaxhm.com/music + mp troja 4GB, ew. flak dla audiofila

    pobierac szybko bo czasu malo, zapukaja i bedzie takie cos:
    http://www.filecrop.com/

  • 20. Data: 2014-07-12 16:31:39
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 12.07.2014 13:24, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Obawiam się że nie, trolle mają twarde łby.
    >
    > Włodek

    Gdzieś czytałem, że na trolle najlepsze są obosieczne topory.

    Jakub Rakus