  • 1. Data: 2013-01-04 09:20:13
    Temat: [OT] Ortograficzne gestapo
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Wybaczcie, ale widzę, że na tej grupie jest to wyjątkowo częste, a
    sprawa jest błaha:
    PO TEMACIE NIE PRZYGARNIAMY KROPKA!
    Pewnie nie tylko mnie to irytuje, więc sobie pozwoliłem. Tym bardziej,
    że jest to jeden z nielicznych błędów, jakie rażą moje oczy, bo zdania
    czytam wyrazami i jakichś litrówek bądź małych ortów zwykle nie zauważam.
    Dzięki i pozdrawiam.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-01-04 09:33:34
    Temat: Re: [OT] Ortograficzne gestapo
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 09:20, $heikh el $hah pisze:
    > na tej grupie jest to wyjątkowo częste

    Okej, sprawdziłem starsze tematy i grupa się nie wyróżnia, ale może
    kilku osobom się przyda. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-01-04 09:47:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    $heikh el $hah napisa?(a):

    > PO TEMACIE NIE PRZYGARNIAMY KROPKA!

    Co to znaczy "przygarniać po temacie"?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2013-01-04 10:03:18
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 09:47, januszek pisze:
    > $heikh el $hah napisa?(a):

    > Co to znaczy "przygarniać po temacie"?

    Coś jak stawianie lego klocka.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-01-04 10:13:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    $heikh el $hah napisa?(a):

    > Coś jak stawianie lego klocka.

    To chyba ten sam, mnie nie znany, kod kulturowy?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2013-01-04 10:18:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 10:13, januszek pisze:
    > $heikh el $hah napisa?(a):

    > To chyba ten sam, mnie nie znany, kod kulturowy?

    Była jakaś akcja, dawno temu, bodajże TVN, by przygarnąć kropka. O,
    pierwszy link:
    http://www.photoblog.pl/smakdziecinstwa/126026497/pr
    zygarnij-kropka.html

    "Przygarnij kropka - akcja o ile dobrze pamiętam TVN-u, polegająca na
    przyczepianiu kropka (naklejki z dziurką w środku) do swojego telewizora
    o ustalonych godzinach. Był to proces tak zwanego naświetlania...
    Naświetlone poprawnie kropki wysyłało się gdzieś i można było wygrać
    grube miliardy..

    Kropek był w większości domów większą atrakcją niż program którzy
    właśnie szedł w TV :)"

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-01-04 10:42:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    $heikh el $hah napisa?(a):

    [...]

    > Kropek był w większości domów większą atrakcją niż program którzy
    > właśnie szedł w TV :)"

    Ok, ok, ok, chwytam ale na Thora, co to ma wspólnego z tą grupą?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2013-01-04 11:25:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2013 10:42, januszek pisze:
    > $heikh el $hah napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ok, ok, ok, chwytam ale na Thora, co to ma wspólnego z tą grupą?

    Ja mam inne pytanie: po co dokarmiasz?

  • 9. Data: 2013-01-04 11:29:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > $heikh el $hah napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ok, ok, ok, chwytam ale na Thora, co to ma wspólnego z tą grupą?

    Mało istotne. Szejk, tudzież łuhu, to samozwańczy narcystyczny
    autorytet. Wędruje po różnych grupach i wymądrza się, "budując" mit
    macho, motocyklisty, dziennikarskiego mistrza tudzież specalisty od
    ortografii. Na każdej z grup wcześniej czy później zostaje całowicie
    "olany", dlatego dyskusja z tym typem nie ma sensu, najmniejszego.
    To taki Słoń, z tym że Słoniowi przeorała mózg antypolska propaganda w
    Stanach, łuhu zaś odkrył i zaczął traktować z wyjątkową czcią i
    rewerencją własną osobę. Dodam, że nie jest mistrzem ortografii, bo sam
    wali "babole" ortograficzne niczym autorzy tekstów z onetu - chodzi
    wyłącznie o możliwość powymądrzania się. Rozwój emocjonalny nie poszedł
    w parze z intelektualnym. Gust na poziomie czternastolatka (srebrne
    adidasy, jeansy prasowane w kantkę), poglądy polityczne dwunastolatka
    (Palikot), megalomania niczym u Napoleona i Aleksandra Macedońskieog w
    jednym.
    W akcie desperacji, kiedy nie ma niczego do napisania, wrzuca linki do
    zdjęć dziewczyn, które dodały go do znajomych na szajsbuku. Albo swoje.

    Generalnie - szkoda klawiatury. Naprawdę.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2013-01-04 12:12:08
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 11:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja mam inne pytanie: po co dokarmiasz?

    Jedrzejku, ja Cię jeszcze kojarzę ze skutery.net (czy jakoś tak),
    widywałem po grupach dyskusyjnych i widać, że Ty musisz mieć bardzo
    zjebane życie. :) Może weź i jakieś ogarnij, bo serdecznie "zasmucasz
    świat"...

    --