  • 11. Data: 2013-01-04 12:13:02
    Temat: Re: [OT] Ortograficzne gestapo
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 11:29, Yogi(n) pisze:
    > Generalnie - szkoda klawiatury. Naprawdę.

    Masz obsesję. Weź się lecz. (Tylko nie samodzielni!)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-01-04 13:56:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Ja mam inne pytanie: po co dokarmiasz?

    Aluzje ja panial... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 13. Data: 2013-01-04 14:07:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 13:56, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Aluzje ja panial... ;)

    Od nołlajfa, lawy. Brawo!

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-01-04 15:03:40
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ortograficzne niczym autorzy tekstów z onetu - chodzi wyłącznie o
    > możliwość powymądrzania się. Rozwój emocjonalny nie poszedł w parze z
    > intelektualnym. Gust na poziomie czternastolatka (srebrne adidasy, jeansy
    > prasowane w kantkę), poglądy polityczne dwunastolatka (Palikot),
    > megalomania niczym u Napoleona i Aleksandra Macedońskieog w jednym.
    > W akcie desperacji, kiedy nie ma niczego do napisania, wrzuca linki do
    > zdjęć dziewczyn, które dodały go do znajomych na szajsbuku. Albo swoje.
    >
    > Generalnie - szkoda klawiatury. Naprawdę.

    Znaczy się pojawił się nowy debil ?

    Pzdr

  • 15. Data: 2013-01-04 15:19:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 15:03, henry1 pisze:

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się pojawił się nowy debil ?

    Chcesz się oprzeć na zeznaniu maniaka-debila?
    To ja sobie tu chwilę posiedzę aż zrobicie sobie dobrze.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-01-04 15:41:51
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, January 4, 2013 9:03:40 AM UTC-5, henry1 wrote:
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się pojawił się nowy debil ?

    Boisz sie konkurencji debilu, nie potrafiacy
    poprawnie sklecic zdania, zawierajacego szesc wyrazow
    i niepoprawnie napisacy znak zapytania?

    Slon

  • 17. Data: 2013-01-04 15:50:35
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, January 4, 2013 9:19:05 AM UTC-5, $heikh el $hah wrote:

    > Chcesz się oprzeć na zeznaniu maniaka-debila?
    >
    > To ja sobie tu chwilę posiedzę aż zrobicie sobie dobrze.

    Nie czekaj bezczynnie, to szybciej zobaczysz,
    ile tu grupowego bydla, majacego o sobie zdanie,
    ze sa "ludzmi dobrego gustu".

    Slon

  • 18. Data: 2013-01-04 15:56:20
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 15:50, Slon pisze:

    > Nie czekaj bezczynnie, to szybciej zobaczysz,
    > ile tu grupowego bydla, majacego o sobie zdanie,
    > ze sa "ludzmi dobrego gustu".
    >
    > Slon

    Co ćpasz? Bo też tak chcę!

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2013-01-04 16:12:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, January 4, 2013 9:56:20 AM UTC-5, $heikh el $hah wrote:

    > Co ćpasz? Bo też tak chcę!

    Wystarczy, ze dalej bedziesz bronil swojej racji,
    to masz szanse zrozumiec to, co wczesniej napisalem.

    Slon

  • 20. Data: 2013-01-04 17:38:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-04 15:41, Slon pisze:
    > Boisz sie konkurencji debilu, nie potrafiacy
    > poprawnie sklecic zdania, zawierajacego szesc wyrazow
    > i niepoprawnie napisacy znak zapytania?

    Nienapisacy ty już, więcej bo ocy, bolom :)

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/