  • 1. Data: 2013-04-18 00:06:23
    Temat: Karta telewizyjna z Euro
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Da się skołować kartę telewizyjną z wejściem euro? I jeszcze żeby
    działała pod Linuxem?

  • 2. Data: 2013-04-18 00:10:16
    Temat: Re: Karta telewizyjna z Euro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.04.2013 00:06, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Da się skołować kartę telewizyjną z wejściem euro?

    Chyba żartujesz... Za duża wtyczka!

    Musisz się wykosztować na przejściówkę z eurozłącza na S-VHS i wyjdzie
    na to samo.

  • 3. Data: 2013-04-18 00:11:05
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-18 00:06, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Da się skołować kartę telewizyjną z wejściem euro? I jeszcze żeby
    > działała pod Linuxem?
    A co ci z tego złącza euro potrzebne? Tam jest (może być) wiele sygnałów
    w wielu formatach, i wiele z nich da się prostym przejściem przerobić
    (są gotowe przejściówki) na wtyczkę svideo lub chinch, które bez
    problemu znajdziesz na kartach przechwytywania.
    Bo tak wprost- to na pewno nic nie będzie, bo złącze euro nie zmieści
    się fizycznie na śledziu karty, jest za szerokie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-04-18 00:12:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-04-18 00:06, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Da się skołować kartę telewizyjną z wejściem euro? I jeszcze żeby
    > działała pod Linuxem?

    A czemu Euro? Nie może być na popularny "czincz"?

  • 5. Data: 2013-04-18 00:30:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.04.2013 00:12, BQB pisze:

    > A czemu Euro? Nie może być na popularny "czincz"?

    I pierniczenie się z przejściówkami, które mogą zadziałać albo nie? Nie
    wszystko chce z tymi przejściówkami działać.

  • 6. Data: 2013-04-18 00:51:34
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-04-18 00:30, Smok Eustachy pisze:

    > I pierniczenie się z przejściówkami, które mogą zadziałać albo nie? Nie
    > wszystko chce z tymi przejściówkami działać.

    Przecież są odpowiednie przewody EURO<->cinch, a winę niedziałania danej
    przejściówki jest urządzenie, które ma EURO, ale w tym EURO nie
    wszystkie sygnały są podłączone - często nie działa EURO<->SVIDEO, ale
    winę podnosi EURO w urządzeniu, bo producent "oszczędził".

  • 7. Data: 2013-04-18 09:13:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 00:30, Smok Eustachy pisze:

    > I pierniczenie się z przejściówkami, które mogą zadziałać albo nie?

    A co ma tam nie działać? W nich nie ma żadnych aktywnych elementów.

  • 8. Data: 2013-04-22 09:48:00
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-18 00:06, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Da się skołować kartę telewizyjną z wejściem euro? I jeszcze żeby
    > działała pod Linuxem?

    AverTVStudio303 działało z bardzo wieloma linuxami. Obecnie u mnie na
    Debianie. TvTime + Mencoder. "przelotka" jest po prostu zwykłym kablem
    Euro->chinch+jack ;-)

  • 9. Data: 2013-04-22 09:58:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2013 09:48, z pisze:

    > AverTVStudio303 działało z bardzo wieloma linuxami. Obecnie u mnie na
    > Debianie. TvTime + Mencoder. "przelotka" jest po prostu zwykłym kablem
    > Euro->chinch+jack ;-)

    Ale on KONIECZNIE chce eurozłącze w grzbiecie karty. BO TAK! ;->

  • 10. Data: 2013-06-01 23:44:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.04.2013 09:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale on KONIECZNIE chce eurozłącze w grzbiecie karty. BO TAK! ;->

    Ciemna maso nieuczona z niektórymi dekoderami przelotki nie chcą
    działać, bo dekoderom się wszystkiego nie chce wysyłac na gniazdo.

    PS: A jest jakaś karta z WEJŚCIEM HDMI?