  • 1. Data: 2013-04-17 01:57:00
    Temat: windows 7 wiesza się + sterowniki - rozwiązanie
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    W zasadzie rozwiązanie mojego problemu, choć nie do końca. Otóż po
    aktualizacji automatycznej sterowników Nvidia do GeForce GTS 250 w
    Windows 7 - system po uruchomieniu po chwili wiesza się, mysz przestaje
    odpowiadać, klawiatura również. Po kolejnej chwili jakby dysk się
    wyłącza, monitor wyświetla mętnie szary kolor :) po czym następuje reboot.
    Pomaga powrót do starych sterowników grafiki Nvidia.

    Pytanie: jak sprawić, aby Windows 7 nie aktualizował automatycznie
    tych sterowników za każdym razem?

    Czy odhaczenie z panelu nvidia aktualizacji oraz z aktualizacji
    windows update i ukrycie tej aktualizacji wystarczy?

    Pacjent to:
    P7P55D + i5

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2013-04-17 08:50:51
    Temat: Re: windows 7 wiesza się + sterowniki - rozwiązanie
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-17 01:57, RD pisze:

> [...]
    >
    > Czy odhaczenie z panelu nvidia aktualizacji oraz z aktualizacji
    > windows update i ukrycie tej aktualizacji wystarczy?

    Akurat to pytanie to NTG, zapytaj na grupie poświęconej Twojemu
    systemowi operacyjnemu.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 3. Data: 2013-04-17 10:16:34
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-04-17 08:50, BQB pisze:

    > Akurat to pytanie to NTG, zapytaj na grupie poświęconej Twojemu
    > systemowi operacyjnemu.

    To fakt! Przyzwyczajenie do grupy robi swoje. :)