  • 1. Data: 2013-04-17 14:40:28
    Temat: Trwałość huba i pendrive
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Do potrzeb magazynowania muzyki mam pewien rodzaj stacji - aktywnego
    pena z 7 pendrivami, różnej wielkości, wieku i produkcji. Ta stacja jest
    podłączona 24/7. Kiedy komputer jest włączony, korpus huba i część
    wsuwana pena są gorące. Po wyłączeniu komputera świeci się tylko kontrolka.
    Czy takie podłączenie huba grozi szybkim uszkodzeniem penów (np. RoHS).
    Odpowiedź dla osób dlaczego nie zrzucę plikóq na dysk -- hałas.
    Narobiłem się sporo, by komputer był w miarę bezgłośny a dysk 3,5'
    znacząco hałasuje.
    dcim

  • 2. Data: 2013-04-20 16:21:25
    Temat: Re: Trwałość huba i pendrive
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "dcim24" <d...@g...com> wrote in message
> [...]
    > (np. RoHS). Odpowiedź dla osób dlaczego nie zrzucę plikóq na dysk --
    > hałas. Narobiłem się sporo, by komputer był w miarę bezgłośny a dysk

    no a jaki problem ssd podpiąć czy nawet jakiś zwykły 2.5" tego prawie nie
    słychać

    Pzdr
    Piotrek