  • Data: 2017-08-24 23:04:43
    Temat: [OT] Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-19 o 12:01, JoteR pisze:

    > * - tak, kolego Akarm, ilość, nie liczba - tubylcy w Legii są
    > niepoliczalni ;->

    I tu Cię zaskoczę: policzalni czy niepoliczalni - ja zdecydowanie wolę
    ilość. Nie wiem czemu. Tak mam, i już.
    Może dlatego, że język polski nie jest moją mocną stroną, przecież nie
    znam nawet nazw przypadków, nie wiem co to przydawka czy insza część
    mowy, zdania... Nie znam _żadnych_ zasad ortografii. Nawet na maturze
    tróję chyba miałem naciąganą. :)
    Błędów nie robię prawdopodobnie tylko dzięki tysiącom przeczytanych
    książek. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/