    From: n...@m...invalid
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: [OT] Re: TV cyfrowa i kablowa
    Date: Thu, 23 Feb 2012 18:15:37 +0100

    W dniu 22.02.2012 r. 17:08, p 47 pisze:
    <snips />
    > Mitem natomiast całkowitym jest to, że masz jakiekolwiek pojęcie o
    > kwestiach technicznych;-))
    Trolling.

    > Jakośc sygnały cyfrowego i jego odporność na zakłócenia, wbrew temu co
    > wypisujesz, jest wielokrotnie wieksza od sygnału analogowego, patrz
    > choćby ponownie na cytowany wyżej link Emitela, czyli firmy emitującej
    > w Polsce sygnał radiowy i TV.
    To nie jest referencyjne źródło.

    <snips />

> [...]
    > Rada Tv i Radiofonii nie przeprowadziłą przetargu na koncesję jest
    > jednym z wielu zarzutów, jaki TV Trwam podniosła w swojej skardze
    > skierowanej dziś do Sądu Admionistracyjnego. Zresztą w swojej odmowie
    > KRTViR ani słowem nie wspominała o sprawie rzekomej niechęci TV TRwam do
    > wnoszenia jakiejkolwiek opłaty!!
    > Ponadto całkowitym kłamstwem jest też, że rzekomo , jak piszesz, cyt.
    > "O. Rydzyk nie ma żadnego probelmu, żeby wykupić miejsce w
    > multipleksie", przecież rozdysponowano już WSZYSTKIE obecnie istniejące
    Rzeczywiście, wygląda na to, że w MUX1/2 narzucono arbitralną listę
    dopuszczonych kanałów:
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Naziemna_telewizja_cy
    frowa_w_Polsce#Multipleksy_telewizji_cyfrowej_w_Pols
    ce>

    Czyli przysłowiowy "polityczny przewałek".

    Uważam, że rozwiązaniem byłoby pirackie nadawanie niekoncesjonowanych
    programów (akurat TV Rydzyka najmniej mnie osobiście interesuje;
    niezależne media bez hipokryzji i kościelnej wizji świata są w Internecie).

    > TV Trwam jest jedyną w Polsce telewizją odważającą się krytykować obecne
    > władze
    TV Trwam nie jest jedyną telewizją krytykującą władze/-ę. Jest tylko
    masową.