    From: Butek <e...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [OT] Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Date: Tue, 13 Apr 2010 01:13:06 +0200

    W dniu 10-04-13 00:42, sundayman pisze:
    > Wystarczy w "lfyboxie", czy jak to się tam nazywa, kiedy ma się wybrane
    > "components"
    > i wyswietlone wszystkie komponenty, "odznaczyć" opcje "zoom" przy
    > zaznaczonym "select".
    > I klikając na komponent automatycznie się on podświetla i jednocześnie
    > nie zmienia się widok, bo zoomu nie ma :)
    ... i zatańczyć na prawej nodze spluwając jednocześnie przez lewe ramię.

    Ja nie wiem, kasują za te EDA jakieś kosmiczne pieniądze a nie stać ich
    na zatrudnienie ludzi którzy w koncu przeprojektują UI na ludzki i z XXI
    wieku? (nie tylko o Altium i generalnie EDA chodzi, to chyba caly
    szeroko rozumiany CAD tak ma). Rozumiem stuletnie przyzwyczajenia do
    AutoCADa version 1.0, raczkujacego UI, Windows 2.0 i w ogole, ale...

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate