  • 11. Data: 2011-05-23 21:48:04
    Temat: Re: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 23 May 2011 06:29:21 +0200 Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    > Szkoda, ale wydawnictwo bardzo mocno pracowalo nad tym, aby
    > doprowadzic do swojego upadku.
    >
    > Mieli w reku swietne licencje, a mimo to wydawali ksiazki, jakby
    > dziala im sie straszna krzywda, ze je w ogole wznawiaja. Pare lat temu
    > pytalem o Cormena (klasyk przeciez), to mi odpisali, ze wznowien nie
    > bedzie juz.
    >
    > Srednio jak piekarz, ktory uwaza, ze skoro raz juz raz wypiekl chleb,
    > to po co wiecej.

    Cormena i tak wznawiali 5 razy (ostatnio w 2007), więc nie jest źle. Ale
    ogólnie to polityka wznawiania we wszystkich wydawnictwach jest
    koszmarna, książki wydane kilka lat wcześniej są często nie do
    zdobycia, czasem nawet serwisy aukcyjne nie pomagają.

    Helion oferuje druk na żądanie, jednak nie dla wszystkich pozycji.

    w.

  • 12. Data: 2011-05-24 04:19:11
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Mon, 23 May 2011 21:46:08 +0200, "Piotr Lipski" <a...@w...pl>
    wrote:

    >kto to: owi "oni"?

    Ci sami, ktorzy po decyzji o "prywatyzacji" wspolnej wlasnosci nagle
    zauwazaja, ze duze przedsiebiorstwa sa tansze od samych
    gruntow/budynkow w ich wladaniu, wiec trzeba sprzedac znajonym po 1
    zl.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 13. Data: 2011-05-24 06:58:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Muła pisze:

    > Trochę przesadzasz. Choćby Helionowi zdarzają się pozycje wartościowe,

    Pod warunkiem, że nie jest to pozycja tłumaczona, bo zatrudniają chyba
    automatycznych tłumaczy....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2011-05-24 13:56:51
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 24 May 2011 06:19:11 +0200, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

> [...]
    >zauwazaja, ze duze przedsiebiorstwa sa tansze od samych
    >gruntow/budynkow w ich wladaniu, wiec trzeba sprzedac znajonym po 1

    No i ci ktorzy wczoraj byli tokarzami w fabryce a dzis scigaja sie z
    Billem Gatesem. Wszystko dzieki pracy wlasnych rak, oczywiscie.

    A.L.

  • 15. Data: 2011-05-24 19:58:34
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 24 May 2011 08:58:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Pod warunkiem, że nie jest to pozycja tłumaczona, bo zatrudniają chyba
    > automatycznych tłumaczy....

    Ciepło. Nagminnie korzystają ze studentów; bynajmniej nie studentów
    o profilu filologicznym.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 16. Data: 2011-05-26 20:04:02
    Od: Michal <n...@d...not.mail.me.or.i.will.kill.you>

    On Sun, 22 May 2011 17:24:04 -0500
    A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Najwazniejsze ze bedzie wydawac sie harlekiny, ksiazki kucharskie i
    > poradniki interpretacji snow.

    i psychiatrie mam nadzieje.

    --
    Michal