  • Data: 2016-10-31 00:21:01
    Temat: Obliczenia w hex w MS Visual C++
    Od: ernst <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pewno dla was proste zadanie, a ja laik jestem. Jakiejś drobne
    popierdółki wklepywałem ale z tym nie mogę sobie poradzić :)

    Potrzebuję wprowadzić dane w formacie hex w okienku textBox. Następnie
    od wartości wprowadzonej odjąć 0x1F123A i wynik oczywiście wyświetlić w
    jakimś textLabel. No i nie mam pojęcia jak wprowadzoną liczbę jako
    string przekonwertować do hex, a potem hex do string aby wyświetlić.

    ---
    Avast.