  • 11. Data: 2009-04-14 16:22:35
    Temat: Re: Obróbka filmów fullHD - jaki sprzęt?
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > 2 rdzenie to za mało. Przerabiam dvd->x.264 na CoreDuo i mam tylko 10-12 fps.

    A czym się teraz robi takie konwersje? Możesz podać jakim softem?

    Dziękuję,

    latet

  • 12. Data: 2009-04-14 18:17:57
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Brodi napisał:

    > Obróbka filmów w 720p czy 1080p na najnowszym sprzęcie nawet 4
    > rdzeniowym to i tak męka.

    Faktem jest. Jak moj e8400 smiga z palem, to jak zapodalem mu juz troche
    materialu full hd, to... zapragnalem znow upgrejdnac kompa, ale
    wstrzymam sie jeszcze, neich te i7 potanieja troche.

    Ogolnei u mnie material jakosci PAL przetwarza sie krocej niz trwa
    odtwarzanie, czyli np. 2 minutowy film robi sie w mniej niz minute. Full
    HD niestety, 2 minuty sie obrabiaja jakies 10 minut.

    Pozdr

  • 13. Data: 2009-04-15 06:03:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Latet" <x...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > A czym się teraz robi takie konwersje? Możesz podać jakim softem?

    Zgrywam materiał za pomocą DCD Decrypter, a kodowanie już za pomocą virtualdub
    (mam sentyment do tego programu).