  • 1. Data: 2010-07-25 17:26:42
    Temat: Octavia 1 (Tour) 2010 - ile głosnikow i gdzie
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Witam,

    Zanabyłem ostatnio (a właściwie żona) auto jak w temacie (hatchback)
    i dzisiaj ustawiałem jej radio (jakiś prosty Kenwood 4x xxW), założone
    w salonie.

    Zauważyłem, że nie działa fader, tzn w miarę R+ tłumi natężenie z
    głośników w drzwiach przednich, ale nic nie wydaje dźwięku z tyłu.
    Zgodnie ze specyfikacją powinna być instalacja 4 głośnikowa, więc
    nasuwa się pytanie gdzie są pozostałe dwa i czy jest możliwe, że nie
    podłączyli właściwie kostki.

    Dzięki za info.
    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 2. Data: 2010-07-25 17:59:06
    Temat: Re: Octavia 1 (Tour) 2010 - ile głosnikow i gdzie
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marek G" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zgodnie ze specyfikacją powinna być instalacja 4 głośnikowa, więc
    > nasuwa się pytanie gdzie są pozostałe dwa i czy jest możliwe, że nie

    Siemka
    Zapewne są cztery głośniki. W przednich drzwiach po dwa. Wysokotonowy na
    wysokości bocznego lusterka oraz głośnik średnio i niskotonowy w drzwiach.
    Pozdrawiam

    Marcin

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5305
    (20100723) __________

  • 3. Data: 2010-07-25 21:11:08
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Marek G pisze:
    .
    > Zgodnie ze specyfikacją powinna być instalacja 4 głośnikowa, więc
    > nasuwa się pytanie gdzie są pozostałe dwa i czy jest możliwe, że nie
    > podłączyli właściwie kostki.
    >
    > Dzięki za info.

    Zgodnie ze specyfikacją instalacja jest ale głośników brak, jak chcesz
    to sobie dokup i zamontuj kabelki już będą bo przecież zamówiłeś
    instalacje 4 - głośnikową. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-25 21:57:12
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sun, 25 Jul 2010 21:11:08 +0200, qnick <r...@o...pl> pisal(a):

    >Zgodnie ze specyfikacją instalacja jest ale głośników brak, jak chcesz
    >to sobie dokup i zamontuj kabelki już będą bo przecież zamówiłeś
    >instalacje 4 - głośnikową. Pozdrawiam

    Cytuję specyfikację:
    "Instalacja radiowa (4 głośniki, antena)"

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 5. Data: 2010-07-25 22:02:39
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-07-25 21:57, Marek G pisze:
    > Sun, 25 Jul 2010 21:11:08 +0200, qnick<r...@o...pl> pisal(a):

    > Cytuję specyfikację:
    > "Instalacja radiowa (4 głośniki, antena)"

    Na 99% masz 4 glosniki z przodu.

  • 6. Data: 2010-07-26 08:39:17
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Marek G pisze:
    > Sun, 25 Jul 2010 21:11:08 +0200, qnick <r...@o...pl> pisal(a):

    > Cytuję specyfikację:
    > "Instalacja radiowa (4 głośniki, antena)"

    Tak jak Ci pisali masz 4 głośniki ale z przodu tylne głośniki za
    dodatkową opłatą.

  • 7. Data: 2010-07-26 09:53:04
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja też się nie mogłem doliczyć dwóch głośników, aż okazało się że są na
    drzwiach koło klamki za taką krateczką a ich wielkość jest zbliżona do
    głośnika w nokii 3110 (tyle, że jak miałem octavię I gsl.
    Jacek

  • 8. Data: 2010-07-26 09:57:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jacek pisze:
    > Ja też się nie mogłem doliczyć dwóch głośników, aż okazało się że są na
    > drzwiach koło klamki za taką krateczką a ich wielkość jest zbliżona do
    > głośnika w nokii 3110 (tyle, że jak miałem octavię I gsl.

    Bo to sa wysokotonowe glupcze.

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-07-26 18:23:22
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Nie sądź według swojej miary.
    To że wysokotonowe, to bym zrozumiał, gdyby były kopułkowe lub tubowe, a to
    były głośniczki żywcem, jak z najtańszej komórki. Na pewno nie dla
    audiofilów. Miałem wrażenie, że zabudowano je tylko po to, żeby móc je
    doliczyć do wyposażenia.
    Jacek

  • 10. Data: 2010-07-26 21:43:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jacek pisze:
    > Nie sądź według swojej miary.

    A co, za dluga?

> [...]
    > to były głośniczki żywcem, jak z najtańszej komórki. Na pewno nie dla
    > audiofilów. Miałem wrażenie, że zabudowano je tylko po to, żeby móc je

    Tak, Ty zapewne jestes jednym z tych oslawionych "audiofilow".

    --
    Karolek