  • 41. Data: 2011-04-29 09:22:27
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    news:ipc5i0$g75$4@node2.news.atman.pl...

    > Aktualnie gierkówka jest ROZKOPANA w pizdu ...
    > Ostatnio przejechałem ją za dnia w 4:20 ... tą samą trasę pokonałem żukiem
    > w 5 h. Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.

    to znaczy że też zapierdalałeś jak pojebany :)

  • 42. Data: 2011-04-29 10:26:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    No dobra wróćmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
    on na to?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 43. Data: 2011-04-29 10:31:35
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No dobra wróćmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
    > on na to?

    a skąd ja mam to wiedzieć :))
    pewnie wogóle nie było sprawy :)) po prostu Rafał miał za słaby silnik w
    żuku, nie mógł wyprzedzić skodafki i stąd cała burza na forum :)))

  • 44. Data: 2011-04-29 23:26:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 02:22:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Oj czepiasz się, zamieniłem miejscami.

    OK - wiedziałem, że coś jest źle.

    > Myślałem, że pijesz,

    Zgadza się, ale mi się kostki lodu kończą, a w tiwi leci Full Metal
    Jacket, więc chyba przestanę.
    '=_

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2011-04-29 23:29:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <P...@p...news> said:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > to znaczy że też zapierdalałeś jak pojebany :)

    Nie.
    Np. Katowice-DC to 297 km, więc przy 74 km/h średniej daje to 4 godziny jazdy.
    Uczciwa prędkość i uczciwy czas.
    Oznacza, że na liczniku tylko chwilami miał ponad 110...

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2011-04-29 23:36:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 02:27:24 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Bez sensu.

    Pozwolę sobie wrócić do tego.

    > Ja na idiotów mam inne sposoby.
    > - wyprzedzam kolumnę tirów ... zjawia się za mną migający długimi i
    > lewym kierunkiem. Widzę, że mu się w cholerę spieszy, więc usuwam mu
    > się z drogi umożliwiając przejazd .... zwalniam do prędkości kolumny
    > tirów, potem poniżej jej prędkości , wycofuję się za wyprzedzaną
    > wcześniej kolumnę tirów i wbijam na prawy pas. Jeśli koleś pokazuje mi
    > międzynarodowy znak pokoju, ja wykonuję gest "proszę jechać, przecież
    > zrobiłem szanownemu panu miejsce" ....

    Musisz mieć pecha - ja od paru lat nie spotkałem takiego chamskiego zachowania.
    (natomiast spotykam inne: dojeżdżam do kolumny tirów, a wlekący się za
    nią pacan MUSI tuż przed moim nosem zabrać się za wyprzedzanie - z
    prędkością większą od tirów o jakieś 2-6 km/h...)

    > - zjawia się za mną migający ... jeśli siedzi za blisko i połowę jego
    > auta widzę w lusterku lewym, wiem wtedy, że więcej w lewym lusterku nic
    > nie zobaczę. Zatem warto skoncentrować się na widoku w przedniej szybie
    > - spuszczam zatem na szybę połowę spryskiwacza ze zbiornika :) ... o
    > dziwo, odległość między nami wzrasta (bardziej niż przy nadepnięciu na
    > hamulec)

    W podobnuych sytuacjach włączam światła hamowania - to skutecznie
    pomaga na jadących zbyt blisko mego zderzaka.

    > - olewam po całości (jeśli skończył się płyn do spryskiwaczy).

    To jest dość dobra metoda (najmniej wrzodów), ale nie zawsze jest optymalna.

    > Paaaaanie ... po co dzwonić ?

    Żeby zminimalizować lub zlikwidować zagrożenie.

    > Impulsy drogie

    ???
    112 jest na koszt firmy...

    > , a pały nie mogą przyjechać,

    Mogą olać, ale zawszę proszę o powiadomienie mnie o skutkach
    interwencji - i informują...
    (no dobra, tu mam mały haczyk na nich - innych mogą olać, mnie nie za
    bardzo :-))

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2011-05-01 11:04:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 09:43:02 +0200, "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    wrote:

    >Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
    >przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
    >że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

    Nigdy takich nie spotkałeś? Wyprzedzanie na wzniesieniu, na łukach,
    podwójna ciągła. Dodatkowo jak pojawi się fotoradar, to on po heblach
    do 50 km/h (a dwozwolone jest 70 albo nawet 100). Ty wyprzedzasz tam
    gdzie można zgodnie z przepisami, delikatnie przekraczając dozwoloną
    prędkość i gości masz cały czas w zasięgu wzroku. To nic niezwykłego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2011-05-01 11:06:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 09:31:03 +0200, Albercik
    <n...@g...pl> wrote:

    >Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższą prędkością niż
    >dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jakiś czas przed
    >tą skrzynką, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka,
    >albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed
    >fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy
    >w jedną stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy
    >zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam
    >ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No
> [...]

    Na Gierkówce pomiędzy Rawą Maz. a Warszawą są fotoradary na "setkach".
    A i tak znajdą się tacy, co zwolnią do 50-60 km/h. Tak na wszelki
    wypadek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2011-05-01 12:50:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Na Gierkówce pomiędzy Rawą Maz. a Warszawą są fotoradary na "setkach".
    > A i tak znajdą się tacy, co zwolnią do 50-60 km/h. Tak na wszelki
    > wypadek.

    Raczej po prostu nie wiedzą jakie panuje tam ograniczenie, bo kto się
    interesuje takimi pierdołami na znakach.
    Powinni to przypominać razem z tablicą o foto.

  • 50. Data: 2011-05-01 13:58:22
    Od: <b...@p...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam
    > ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No

    Właśnie patrzą na znaki - nie ma ograniczenia predkości (jak slusznie
    prawisz, kiedys było), ale jest znak - uwaga fotoradar.
    I właśnie ten znak powoduje, że ludki zwalniają a nie zastanawiają się nad
    tym, jaka jest tam dopuszczalna prędkość.

    Podobnie jak Ty, niejednemu osiołkowi musiałem tłumaczyć, dlaczego może
    jechać swoją 100-ke.....

    Przemek