  • 1. Data: 2011-04-27 21:32:21
    Temat: [pozdor] Ford WU600xx
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Dzisiaj koło 16:15 po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć kogoś oklejonego
    znakami pms. :P Grójecka, na przeciwko BP, w kolejce do skrętu w lewo w
    Korotyńskiego. Trochę się bezpośrednio za Tobą motałem z telefonem w łapie
    (pieprzona E52 z zafajdanym androidem), ale nie dawałem znaków, bo sam nie
    jestem oklejony. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2011-04-27 21:54:32
    Temat: Re: [pozdor] Ford WU600xx
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011 21:32:21 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Dzisiaj koło 16:15 po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć kogoś oklejonego
    >znakami pms. :P Grójecka, na przeciwko BP, w kolejce do skrętu w lewo w
    >Korotyńskiego.

    Escort czy Focus USA?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-04-27 22:49:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Apr 2011 21:54:32 +0200, jerzu

    > Focus USA?

    To był chyba Focus Sedan, tablica kwadrat,
    więc to pewnie to z USA. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2011-04-27 22:57:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011 22:49:12 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >To był chyba Focus Sedan, tablica kwadrat,
    >więc to pewnie to z USA. ;)

    No to był to BoBs.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-04-28 12:34:27
    Temat: [OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-27 21:32, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > (pieprzona E52 z zafajdanym androidem)

    Jak to zrobić? Wpakował bym Androida do E52 żony :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2011-04-28 13:32:23
    Temat: Re: [OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Jak to zrobic? Wpakowal bym Androida do E52 zony :)

    Tez wlasnie sie zastanawialem. Chociaz, poza zwisami GPS-a (rzadko uzywam),
    to wlasciwie na tego symbiana nie narzekam.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2011-04-28 13:38:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Apr 2011 12:34:27 +0200, Mirek Ptak

    > Jak to zrobić? Wpakował bym Androida do E52 żony :)

    <pac!> Symbian! Symbian! Symbian! ;) Pardon.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2011-04-28 15:22:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Apr 2011 13:32:23 +0200, Axel

    > Tez wlasnie sie zastanawialem. Chociaz, poza zwisami GPS-a (rzadko uzywam),
    > to wlasciwie na tego symbiana nie narzekam.

    Nie zmienia Ci "tematu" przy podłączaniu ładowarki? Nie przywiesza się
    czasem przy zwykłym kończeniu rozmowy? W końcu nie haczy przy obracaniu
    obrazu? Ja to musiałem wyłączyć na stałe. Już nie pomnę co siędzieje jak
    się net ogląda... a ile na poczatku się naj* żeby maila skonfigurować (nie
    chciał utworzyć więcej jak jedną skrzynkę). W końcu poleciał reset do
    fabrycznych i ruszyło. No a wczoraj jak stałem za pms-owcem też mi
    zawisł... przy otwieraniu kontaktów. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2011-04-29 21:30:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message

    > Nie zmienia Ci "tematu" przy podłączaniu ładowarki? Nie przywiesza się
    > czasem przy zwykłym kończeniu rozmowy? W końcu nie haczy przy obracaniu
    > obrazu? Ja to musiałem wyłączyć na stałe.

    2x nie, czasem na poczatku sie zdarzalo, ze nie obracal obrazu, ale teraz
    jest OK

    > Już nie pomnę co siędzieje jak
    > się net ogląda...

    U mnie wszystko dziala ok.

    > a ile na poczatku się naj* żeby maila skonfigurować (nie
    > chciał utworzyć więcej jak jedną skrzynkę).

    Maila akurat na nim nie sprawdzam (mam sluzbowe Blackberry z nielimitowanym
    netem ;-), wiec nie moge potwierdzic, ani zaprzeczyc.

    > W końcu poleciał reset do
    > fabrycznych i ruszyło. No a wczoraj jak stałem za pms-owcem też mi
    > zawisł... przy otwieraniu kontaktów. :P

    Czasem sie zdarza, ze przestaje dzwonic (tzn - widac, ze przychodzi
    polaczenie, ale nie dzwoni).
    Z nowym softem zreszta sporo sie poprawilo.

    --
    Axel