  • 51. Data: 2011-05-02 09:12:10
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ipfak0$p8n$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie.
    > Np. Katowice-DC to 297 km, więc przy 74 km/h średniej daje to 4 godziny
    > jazdy.
    > Uczciwa prędkość i uczciwy czas.
    > Oznacza, że na liczniku tylko chwilami miał ponad 110...

    człowieku czy Ty kiedykolwiek jechałeś z WRC do DC?? porównujesz Gierkówkę
    do "bezpiecznej 8ki"?? :O

  • 52. Data: 2011-05-03 01:20:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-02 09:12:10 +0200, "PH" <P...@p...news> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > człowieku czy Ty kiedykolwiek jechałeś z WRC do DC??

    Potrafisz zrozumieć co znaczy wyraz GIERKÓWKA?

    > porównujesz Gierkówkę

    Bo rozmawiamy o gierkówce.

    Skup się, albo poproś kogoś normalnego, by ci przeczytał ten wątek.
    Powoli, byś zrozumiał...
    ;>>>

    (specjalnie na ten przypadek zostawiam najważniejsze cytaty...)
    --
    Bydlę