  • 1. Data: 2013-09-08 17:47:44
    Temat: Odbierz doładowanie
    Od: m...@g...com

    Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

  • 2. Data: 2013-09-08 20:11:38
    Temat: Re: Odbierz doładowanie
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 08:47:44 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

    Nosz k... ileż można.

  • 3. Data: 2013-09-08 20:31:59
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Był 8 09 2013 gdy o godz. 20:11 Piotrek dorwał(a) się do klawiatury i
    napisał(a):

    > Nosz k... ileż można.

    I do tego jeszcze zmanipulowana strona ukrywająca abonament i dodatkowe
    koszty

    Kabelek

  • 4. Data: 2013-09-08 20:45:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.09.2013 17:47, m...@g...com pisze:
    > Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

    Jeszcze jeden taki spam i robię donos w prokuraturze, oszuście!

  • 5. Data: 2013-09-09 00:56:34
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Kabelek" <k...@g...de> wrote:

    > Był 8 09 2013 gdy o godz. 20:11 Piotrek dorwał(a) się do klawiatury i

    > I do tego jeszcze zmanipulowana strona ukrywająca abonament i
    > dodatkowe koszty

    Panowie, a może by wystarczyło przejść na serwery news, które nie
    wyświetlają tego spamowego śmiecia? :)

    Bo jak dla mnie, to dopiero Wy wyciągacie niewidoczne śmieci na
    światło dzienne. Niech pisze zdrów, ile mu życia starczy - bez Was nikt
    by tu tego w ogóle na oczy nie zobaczył... :-/

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2013-09-09 02:00:25
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-09-2013 00:56, Mariusz [mr.] pisze:
    > Panowie, a może by wystarczyło przejść na serwery news, które nie
    > wyświetlają tego spamowego śmiecia? :)

    Ale warto na nie odpisywać, lecz tylko z ostrzeżeniem dla ew.
    naiwniaków. Generalnie cielęcych głupków, którzy jeszcze wierzą, że
    oprócz noża między żebra, można jeszcze w tym kraju otrzymać coś za
    darmo* mi nie szkoda, ale to Usenet - jeśli ktoś z niego korzysta, to
    dla mnie jest "swój".

    No i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, komu uda się namierzyć gnojka.
    Nasze NSA by mogło, ale przecież lepiej ścigać piratów, którzy np.
    ściągając album Madonny przyczyniają się do upadku przemysłu muzycznego,
    który przecież ledwo przędzie. BTW: zamiast kilku jednostek Straszników
    Miejskich i Gminnych powinni utworzyć kilka jednostek do walki ze spamem.

    *) - UE należy tu zwrócić honor, bo istnieje "program pomocy
    żywnościowej" (wiem, bo ciotka przy tym pracuje) i najbiedniejsi mogą
    dostać zupełnie za darmo nawet cukier, mleko, kasze, mąki itd.

    --