  • 11. Data: 2024-04-25 13:59:13
    Temat: Re: Odkrywanie ameryki - auta gnija.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 13:43, RadosławF pisze:

    > "Samochody, które posiadają całościowe nadwozia aluminiowe, po zdarzeniu
    > drogowym są trudne do odtworzenia bez wymiany odpowiednich elementów.
    > Nasz zakład wyposażony jest w sprzęt do napraw aluminiowych podzespołów
    > karoserii samochodowych".
    > Znaczy będzie drożej niż przy rdzewiejącej blasze.

    Nikt nie twierdzi inaczej

    > Tyle samo ile przez ubezpieczyciela czy sprawcę.

    Znaczy nie ubezpieczasz samochodów AC

    Czyli są TANIE albo oszczędzasz na AC i długoterminowo zaoszczędziłeś
    sporo kasy.

    Czy tak czy siak stać by Cię było na naprawę albo zezłomowanie i
    kupienia drugie takiego A2 którego cena nie przekracza 15 tysi.

    Gdyby kosztowało 30+ tysi to nie byłoby rozmowy. A płaciłbyś AC ;-)

    > Radził bym poszukać kogoś kto miał i naprawiał blacharsko
    > taką aluminiową nierdzewkę.

    Znaczy że nie wiesz jak to wygląda. Ale powtarzasz mity.

    Przypomnę: drzwi, nadkola (plastik), zderzaki(plastik), przednie
    błotniki(plastik) się wymienia.

    Poważniejsze uderzenie pewnie się nie opłaci naprawiać ale to nie jest
    kosmos w porównaniu z innym autem.

    Nie wydajesz na konserwację i nie szkoda Ci zrobić nawet remontu silnika
    bo wiesz że nie ZARDZEWIEJE.

  • 12. Data: 2024-04-25 21:43:20
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 13:59, _Master_ pisze:

    > Nikt nie twierdzi inaczej

    > Znaczy nie ubezpieczasz samochodów AC

    Ubezpieczam.

> [...]
    > kupienia drugie takiego A2 którego cena nie przekracza 15 tysi.
    >
    > Gdyby kosztowało 30+ tysi to nie byłoby rozmowy. A płaciłbyś AC ;-)

    W takim za 15 tyś. jak ktoś wjedzie mi w drzwi to ubezpieczyciel
    ogłosi szkodę całkowitą.

> [...]
    > błotniki(plastik) się wymienia.
    >
    > Poważniejsze uderzenie pewnie się nie opłaci naprawiać ale to nie jest

    Znaczy nie wiesz jak to naprawdę wygląda i tylko szerzysz
    własna propagandę.

    > Nie wydajesz na konserwację i nie szkoda Ci zrobić nawet remontu silnika
    > bo wiesz że nie ZARDZEWIEJE.

    Silników się nie remontuje głównie dlatego że taniej jest kupić
    używkę z rozbitka.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2024-04-26 08:42:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 21:43, RadosławF pisze:

    > W takim za 15 tyś. jak ktoś wjedzie mi w drzwi to ubezpieczyciel
    > ogłosi szkodę całkowitą.

    Co to zmienia w kontekście ubezpieczonego auta. Czy z polisy sprawcy czy
    z Twojego AC?

    > Znaczy nie wiesz jak to naprawdę wygląda i tylko szerzysz
    > własna propagandę.

    Są zakłady które spawają aluminium od rowerów po naprawę aut.
    Ta usługa jest tańsza i bardziej dostępna niż dawniej.
    Jest droższa ale co to zmienia jeśli masz ubezpieczone auto?

    > Silników się nie remontuje głównie dlatego że taniej jest kupić
    > używkę z rozbitka.

    Remontuje się i kupuje używane. W zależności od wyznania.

    Co to zmienia w kontekście auta którego karoseria przetrwa kolejne 30 lat?
    Remont kosztuje np. 7 tysi a wymiana 5 tysi

  • 14. Data: 2024-04-26 09:19:19
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 26.04.2024 o 08:42, _Master_ pisze:

    > Co to zmienia w kontekście ubezpieczonego auta. Czy z polisy sprawcy czy
    > z Twojego AC?

    Jak z AC sprawcy to nic, jak z mojego to może być bardziej opłacalne
    zachować zniżki.

    > Są zakłady które spawają aluminium od rowerów po naprawę aut.
    > Ta usługa jest tańsza i bardziej dostępna niż dawniej.
    > Jest droższa ale co to zmienia jeśli masz ubezpieczone auto?

    Jest tańsza ale jest droższa. :-)

    > Remontuje się i kupuje używane. W zależności od wyznania.
    >
    > Co to zmienia w kontekście auta którego karoseria przetrwa kolejne 30 lat?
    > Remont kosztuje np. 7 tysi a wymiana 5 tysi

    Nieopłacalność remontu.
    Jak auto kupisz za 15 tyś a remont karoserii wyniesie 20 tyś to
    chyba tylko ty będziesz remontował aby mi udowodnić że można.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2024-04-26 13:47:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 26.04.2024 o 09:19, RadosławF pisze:

    > Jak z AC sprawcy to nic, jak z mojego to może być bardziej opłacalne
    > zachować zniżki.

    Przywaliłeś. Twój wybór co zrobisz. Aluminum ma zalety i wady a nie
    TYLKO WADY ;-)

    > Jest tańsza ale jest droższa.  :-)

    Spawanie aluminium jest nadal droższe od stali ale nie tak jak kiedyś.
    Dalej powtarzasz ZABOBONY.

    > Nieopłacalność remontu.
    > Jak auto kupisz za 15 tyś a remont karoserii wyniesie 20 tyś to
    > chyba tylko ty będziesz remontował aby mi udowodnić że można.

    Kupujesz drugie A2 za 15 tysi.

    napisałem Ci jakie elementy i z czego są zrobione.

    Remont karoserii stalowego auta też pomoże kosztować 20 tysi. i
    przekraczać wartość pojazdu.

    Nadal chcesz coś udowadniać na zabobonach i ogólnikach a mówimy o
    konkretnym aucie i jego cenie

    To o czym piszesz czytałem dokładnie jakieś 20 lat temu kiedy pierwszy
    raz rozważałem A2. Nie kupiłem używki.

    Dziś sytuacja się zmieniła. Naprawiane auta GNIJĄ na potęgę. W tym
    przedziale cenowym nie maco kupić.

  • 16. Data: 2024-04-27 14:45:33
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 26.04.2024 o 13:47, _Master_ pisze:

    > Przywaliłeś. Twój wybór co zrobisz. Aluminum ma zalety i wady a nie
    > TYLKO WADY ;-)

    I z tego powodu ty piszesz o zaletach a ja o wadach.

    > Spawanie aluminium jest nadal droższe od stali ale nie tak jak kiedyś.
    > Dalej powtarzasz ZABOBONY.

    A ty dalej sobie zaprzeczasz, "jest tańsza ale jest droższa".

    > Kupujesz drugie A2 za 15 tysi.
    >
    > napisałem Ci jakie elementy i z czego są zrobione.
    >
    > Remont karoserii stalowego auta też pomoże kosztować 20 tysi. i
    > przekraczać wartość pojazdu.

    Owszem. Ale jak policzysz wymianę jednego elementu to w aluminium
    wychodzi sporo taniej.

> [...]
    > raz rozważałem A2. Nie kupiłem używki.
    >
    > Dziś sytuacja się zmieniła. Naprawiane auta GNIJĄ na potęgę. W tym

    Kup, rozbij i nie zapomnij się pochwalić jak tanio odbudowałeś.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2024-04-28 10:13:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.04.2024 o 14:45, RadosławF pisze:
    > A ty dalej sobie zaprzeczasz, "jest tańsza ale jest droższa".

    Prostak który tylko widzi droższe naprawy nie dostrzega tańszego
    użytkowania w długiej perspektywie

    O ekologiczności nie wspominając ;-)

    Jesteś prostakiem?

  • 18. Data: 2024-04-28 12:19:56
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 10:13, _Master_ pisze:

    > Prostak który tylko widzi droższe naprawy nie dostrzega tańszego
    > użytkowania w długiej perspektywie
    >
    > O ekologiczności nie wspominając ;-)
    >
    > Jesteś prostakiem?

    Prostak nie widzi że wyższy koszt napraw wpływa na wyższe koszty
    użytkowania w dłuższej perspektywie.
    Jesteś prostakiem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2024-04-29 14:03:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    To jeszcze napisz ile miałeś tych zdarzeń i przez jaki czas.

    Ja miałem jedną stłuczkę z przodu (Moja wina zwróciło mi się AC) i kilka
    obtarć zderzaków przez 30 lat.

  • 20. Data: 2024-04-29 16:32:28
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.04.2024 o 14:03, _Master_ pisze:

    > To jeszcze napisz ile miałeś tych zdarzeń i przez jaki czas.

    Poważnych kilka przez czterdzieści kilka lat.

    > Ja miałem jedną stłuczkę z przodu (Moja wina zwróciło mi się AC) i kilka
    > obtarć zderzaków przez 30 lat.

    I nikt nigdy w ciebie nie wjechał?
    Szczęściarz, kłamca czy auto wyciągasz raz na tydzień z garażu?