  • 21. Data: 2024-05-02 01:13:04
    Temat: Re: Odkrywanie ameryki - auta gnija.
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-04-24 10:51, J.F wrote:

    > Sugeruje mondeo zobaczyc, tak z roku ~2000.
    > Nie ma? No właśnie ... :-)

    nooo panie, 25 lat...

    Mam fieste z 2006. Nie zgnita. No tam gdzie mi ktos przywalil w blotnik
    to nieco ruda bo aso zrobilo na odwal.
    Ale reszta ok, nawet tam gdzie w garazu rower przytlukl lakier lata temu.

    > A ASO robi, czy wiezie do lakiernika "prywatnego" ?

    A pewnie roznie.
    Mam fieste gdzie kit odpadl i tojote gdzie przegnilo na wylot. Oba
    robione ze szkody i w aso.

    > Trudno mi ocenić. IMO - wszyskie kiedyś zgniją.
    > Na nowej blasze masz nowy lakier, i to niekonicznie wodny -
    > to niby nawet lepiej powinno być.

    > A znasz przypadki, gdy fabryczne nie gniją?

    No patrze na te fieste i te tojote i one po 18 latach nadal nie gnija.
    Lakier plaski, zero purchli. A nawet jakies odpryski na krawedziach
    drzwi niby rude ale nic nie puchnie....

    Widzialem ostatnio lexusa rx. 2010r. ma mase odpryskow. I cos tam
    zaczyna puchnac. Ale kropki male. Do perforacji nadal pare lat...

    > A co to dokładnie?
    > Bo jeśli reklamówka nie kłamie, to może istotnie - trudno to
    > spieprzyć.

    Poszukaj se na youtube testow.

    To jest jakas lanolina czy cos. Taki bardziej lejacy sie smalec.
    Ladnie widac jak pelza. U siebie zrobilem i widze ze wylazi szparami. na
    tych filmikach na jutube tez to widac.

    https://www.youtube.com/watch?v=IGb8aNRliTM

    https://www.youtube.com/watch?v=ffwde8dfBvc

    --