  • 1. Data: 2011-04-29 10:41:28
    Temat: Odp: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Tomasz Jaśniewski <w...@g...com>

    100/100 ma być bo takie są plany uszczęśliwienia ludzi przez urzędników...

    W mojej gminie w ramach rozdawnictwa internetu "każdej rodzinie" raz
    MOPS zafundował darmowe kompy i darmowy internet w domach gdzie są meliny. Oczywiście
    dla dobra rodzin, dzieci i nadchodzących wyborów.

    Po jakimś czasie kumple z firmy wpadają na zgłoszoną awarię komputera.

    Dom pusty, beton zamiast dywanu, dziecko brudne, głodne, tata z piwem przy kompie
    rzuca ku..., że nie ma neta. Neta nie było od trojanów i innych, które wiadomo, że
    wraz z porno przybyły jako support. To wszystko za nasze pieniądze i z pomysłów
    urzędników, by koniecznie nam wszystkim wszystko ułatwiać. A jak ktoś się na
    ułatwianie NIE godzi - zmusić. Ma być mu łatwiej, choćby nie wiem co. Ma być mu
    lepiej, choćby był uparty i nie chciał, by mu lepiej zrobiono. Wszak w ostateczności
    człowiek nie wie, co dla niego dobre,nie? Wie system urzędników: planujących,
    nadzorujących, reglamentujących, wnioskujących, opiniujących, zezwalających,
    zakazujących, karzących...
    --
    O teraz np. system wie, i to od samej KE ponoć, że najlepiej dla każdego będzie, jak
    go się weźmie i mu się powie, co jest dla niego lepsze i dlaczego. Jak nie uzna, no

  • 2. Data: 2011-04-29 11:50:57
    Temat: Re: Odp: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: wm <...@w...pn>

    Powiem nawet, że więcej dla ludzi zrobił prawdziwy biznes, typu Intel i
    mu pokrewni niż cała banda urzędasów.
    Stworzyli komputer nie tylko o nieprawdopodobnych do niedawna
    możliwościach ale co ważniejsze bardzo tani. Niezły, używany sprzęt
    można kupić za kilka stówek albo nawet dostać za darmo.

    Nawet do tego bym dorzucił te wszystkie Plusy, Ery czy inne Play-e bo
    dzięki nim internet jest na pustkowiach, byle jaki ale jest.

  • 3. Data: 2011-04-30 09:58:02
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Krzysztof <s...@i...net.pl>

    W dniu 29.04.2011 12:41, Tomasz Jaśniewski pisze:

    [...]
    > Wie system urzędników: planujących, nadzorujących, reglamentujących, wnioskujących,
    opiniujących, zezwalających, zakazujących, karzących...

    Tak to ma chyba wyglądać:
    http://www.youtube.com/watch?v=JtEkUmYecnk

    Pozdrawiam
    Krzysztof