  • 1. Data: 2012-12-11 18:34:56
    Temat: Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    Zachęta do takich felg to niższa cena, a dla obawiających
    się, że im ukradną kołpaki, jest to zmniejszenie obaw.
    Bo te kołpaki zakrywające felgi strukturalne są za bardzo
    podobne do felg aluminiowych i złodzieje postrzegają je
    tak jak przykręcone aluminiowe właśnie.

    To jest deklaracja sprzedawcy i moje domysły. A jak jest
    w rzeczywistości? Mnie dwukrotnie skradziono kołpaki
    z felg stalowych zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi?
    Czy złodzieje całkiem je sobie odpuszczają?

    Jan

  • 2. Data: 2012-12-11 18:59:48
    Od: tÎż

    Jan45 wrote:

> [...]
    > rzeczywistości? Mnie dwukrotnie skradziono kołpaki z felg stalowych
    > zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi? Czy złodzieje całkiem je

    Po co kupować felgi stalowe z kołpakami w cenie aluminiowych?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-12-11 19:13:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-11 18:59, t? pisze:

    > Po co kupować felgi stalowe z kołpakami w cenie aluminiowych?

    W czym aluminiowe są lepsze?

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-12-11 19:15:40
    Od: tÎż

    Marcin N wrote:

    > W czym aluminiowe są lepsze?

    W wyglądzie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-12-11 19:56:42
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W wyglądzie.

    Zwlaszcza, ze nie rdzewieja :)

    sz.

  • 6. Data: 2012-12-11 21:27:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 19:56:42 +0100, szufla napisał(a):

    > Zwlaszcza, ze nie rdzewieja :)

    ...tylko korodują :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2012-12-11 21:58:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ...tylko korodują :)

    ktore ?:)

    sz.

  • 8. Data: 2012-12-11 22:08:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 21:58:23 +0100, szufla napisał(a):

    > ktore ?:)

    Wszystkie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2012-12-11 22:31:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 18:34:56 +0100, Jan45 napisał(a):

    > To jest deklaracja sprzedawcy i moje domysły. A jak jest
    > w rzeczywistości? Mnie dwukrotnie skradziono kołpaki
    > z felg stalowych zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi?
    > Czy złodzieje całkiem je sobie odpuszczają?

    Jak złodziej miałby się tak mylić, to pojawia się problem złodzieja który
    to ukradnie myśląc że kradnie alufelgi :-)

    Co do samych felg, to nie jeździłem.
    Ale słyszałem że są mało wytrzymałe, ale ja to inne potrzeby mam...

  • 10. Data: 2012-12-11 23:33:35
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> wrote in message

    > Jak złodziej miałby się tak mylić, to pojawia się problem złodzieja który
    > to ukradnie myśląc że kradnie alufelgi :-)

    Dokladnie :-) U ktoregos gumiarza sie zdziwili, ze to nie alu...

    > Co do samych felg, to nie jeździłem.
    > Ale słyszałem że są mało wytrzymałe, ale ja to inne potrzeby mam...

    W starszej Vectrze mam alu, w nowszej strukturalne (wielkosc ta sama).
    Pytalem w warsztacie zajmujacym sie naprawa - radzili w wiecej jezdzacej
    zostawic strukturalne - ze mniej podatne na trwale uszkodzenia , latwiej
    wyprostowac. W samej jezdzie roznic specjalnie nie zauwazylem.

    --
    Axel