  • 1. Data: 2012-12-11 15:23:19
    Temat: Wycieraczki ale jakie :)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W związku z tym że muszę dziś zmienić wycieraczki to może doradzicie co
    wybrać:

    Zwykłe czy płaskie, niby śnieg więc możer zwykłae dać choć do tej pory
    jeździłem na płaskich.

    I oczywiście propozycje co do firm, będę kupował na mieście sklep, jakiś
    feuwert czy coś w tym stylu, nie mam jak czekać na przesyłki bo stare mi
    padły i nic nie widzę :)

  • 2. Data: 2012-12-11 15:24:38
    Temat: Re: Wycieraczki ale jakie :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, Chris <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I oczywiście propozycje co do firm, będę kupował na mieście sklep, jakiś
    > feuwert czy coś w tym stylu, nie mam jak czekać na przesyłki bo stare mi

    Za 11 PLN/szt plaskie z pierwszego lepszego marketu pod reka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-12-11 15:26:51
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Za 11 PLN/szt plaskie z pierwszego lepszego marketu pod reka.

    No właśnie ostatnio kupiłem takie za 8zł w Realu :) i powiem że kiepsko
    zbierały choć na tą cenę mogły być :) wacham się czy znowu iść w tym
    kierunku.

  • 4. Data: 2012-12-11 15:28:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > No właśnie ostatnio kupiłem takie za 8zł w Realu :) i powiem że kiepsko
    > zbierały choć na tą cenę mogły być :) wacham się czy znowu iść w tym
    > kierunku.

    Hmmm, ja dwa lata temu kupilem jakies w Praktikerze przy okazji i po dwoch
    latach dzialaja lepiej niz poprzednie Boscha. Zebym mial raz na rok zainwestowac
    20 PLN w wycieraczki to sie oplaca ;-)

    Moze po prostu kup teraz innej firmy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-12-11 15:37:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

> [...]
    > latach dzialaja lepiej niz poprzednie Boscha. Zebym mial raz na rok
    > zainwestowac 20 PLN w wycieraczki to sie oplaca ;-)

    Dla tego szukam opini bo za 25min uciekam z firmy i po drodzę muszę coś
    kupić :)

  • 6. Data: 2012-12-11 16:04:17
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" pisze....
    > Dla tego szukam opini bo za 25min uciekam z firmy i po drodzę muszę coś
    > kupić :)

    Alca w Tesco

    pozdr
    lublex

    P.S.
    Zdanzylem?

  • 7. Data: 2012-12-11 20:38:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Chris" pisze....
    >
    > Alca w Tesco
    >
    > pozdr
    > lublex

    W moim wypadku alca się nie sprawdziła - nie przylegała na całej
    szerokości odpowiednio mocno i w sumie wywaliłem ją po dwóch dniach, bo
    zbierała chujaszczo. Ponadto wpadała we wściekłe wibracje w czasie
    powrotnego ruchu, ta większa. Dwadzieścia kilka złotych za dwie (chyba
    21 zł, 65 i 45 cm), więc nie bolało. Ale za namową kumpla kupiłem dwa
    razy droższe (ok. 45 zeta za obie) bottari i mam je trochę ponad rok,
    tj. ok 16-18 tys. km, bezproblemowo przeżyły zimę i nie chcą się popsuć.
    Ciche nie są, to znaczy ta dłuższa skrzypi na suchym czyli w ostatnim
    suwie po spryskaniu, ścierają bardzo ładnie na całej szerokości, śniegu
    i lodu się nie boją.
    W aucie żony wymieniam co dwa lata mniej więcej same gumki, na alki
    właśnie i spisują się bardzo dzielnie. Tylko płaskie z krzywizną szyby
    mojego auta nie dają rady.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2012-12-11 21:06:25
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-11 20:38, Yogi(n) pisze:
    > W moim wypadku alca się nie sprawdziła - nie przylegała na całej
    > szerokości odpowiednio mocno i w sumie wywaliłem ją po dwóch dniach,

    Wiem że kogoś może to zszokować albo co gorsza przerosnąć ale w Juli za
    10 zł można kupić same 2 gumki i sobie założyć po uprzednim przycięciu :-)

    PS. To taki oczywisty przykład jak producenci wciskają nam całe "moduły"
    kiedy potrzebujemy zastąpić zużytą część.
    O ekologi i walce z ocieplaniem klimatu nie wspominając ;-)

  • 9. Data: 2012-12-11 22:46:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "moduły" kiedy potrzebujemy zastąpić zużytą część.
    > O ekologi i walce z ocieplaniem klimatu nie wspominając ;-)

    Wiem, że może Cię to zszokować, ale wystarczy przeczytać następny akapit
    w moim poście, żeby wiedzieć, że Ameryki nie odkryłeś... ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-12-12 01:28:22
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-12-11 16:04, lublex pisze:
    > Użytkownik "Chris" pisze....
    >
    > Alca w Tesco
    >
    > pozdr
    > lublex
    >
    > P.S.
    > Zdanzylem?

    Nie :)

    Trafiło na jakiś no-name (opakowanie mam w aucie i jak trzeba to
    napiszę) z Reala po 8zł za sztukę :) na razie pozytywnie, cisza i
    zgarniają idealnie ... przy tej cenie co parę miesięcy można wymieniać
    na nowe :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.