  • 1. Data: 2018-02-19 14:00:01
    Temat: Odtwarzacz na stronie www
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Dzień dobry
    Skorzystałem z takiego odtwarzacza plików:

    <video height="160" width="280" controls="controls">
    <source src="/klocki.mp4" type="video/mp4">
    <source src="/klocki.ogg" type="video/ogg">
    <source src="/klocki.webm" type="video/webm">
    Twoja przeglądarka nie obsługuje wideo.
    </video>

    Jest on w porządku ale ma jedną wadę:
    W jego pasku nawigacji znajduje się przycisk "pobierz plik multimedialny:
    Jak zrobić, co napisać aby zniknęła możliwość ściągania tego pliku?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-02-19 14:40:48
    Temat: Re: Odtwarzacz na stronie www
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 19 Feb 2018 14:00:01 +0100, kapitalikk napisał(a):

    > Jest on w porządku ale ma jedną wadę:
    > W jego pasku nawigacji znajduje się przycisk "pobierz plik multimedialny:
    > Jak zrobić, co napisać aby zniknęła możliwość ściągania tego pliku?

    https://stackoverflow.com/questions/41115801/in-chro
    me-55-prevent-showing-download-button-for-html-5-vid
    eo

    Ale każdy średnio ogarnięty internauta i tak ten plik pobierze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2018-02-19 15:19:40
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 19.02.2018 o 14:40, Borys Pogoreło pisze:

    > https://stackoverflow.com/questions/41115801/in-chro
    me-55-prevent-showing-download-button-for-html-5-vid
    eo

    > Ale każdy średnio ogarnięty internauta i tak ten plik pobierze.

    Dokładnie o to mi chodziło
    Gdybym mógł Ci podziękować ...
    Dziękuję Ci za szybką odpowiedź.

    Wiele mi czasu zaoszczędziłeś bo nie ogarniam do końca projektowania www.