  • 1. Data: 2016-09-19 10:44:13
    Temat: Odzyskać kasę z pre-paida
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Witam,

    Chyba już o to pytałam. Otóż mama ma na pre-paidzie coś ze 60 zł.
    Dla niej to kwota znacząca. Kasa jest, ale za moment skończy się
    ważność konta. Doładowywać nie chce, wydzwonić tak hop-siup nie
    ma do kogo. Czy jest jakaś opcja odzyskania chociaż częściowo
    tych pieniędzy? Czy jakby może przenieść na jakiś abonamentowy?
    Np. Njumobile? Pre-paid jest albo Heyah, albo T-mobile.

    --

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-09-19 10:52:20
    Temat: Re: Odzyskać kasę z pre-paida
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 19.09.2016 o 10:44, Malkontent pisze:

> [...]
    > tych pieniędzy? Czy jakby może przenieść na jakiś abonamentowy?
    > Np. Njumobile? Pre-paid jest albo Heyah, albo T-mobile.

    1. kupić pakiet który przedłuży ważność o miesiąc
    2. kupić coś zaco można płacić smsem, ale jak odzyskasz 50% to będzie
    maks.

    ToMasz

    PS jak chcesz, to ja mogę " odkupić" 30zł

  • 3. Data: 2016-09-19 11:19:02
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dzięki za podpowiedzi. Opcja pierwsza nie wchozi w grę. Ilość kasy
    wzrośnie, a dalej nie ma do kogo dzwonić, ale pomysł z smsem jest
    wart przemyślenia.

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2016-09-19 12:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malkontent" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ma do kogo. Czy jest jakaś opcja odzyskania chociaż częściowo
    > tych pieniędzy? Czy jakby może przenieść na jakiś abonamentowy?

    Ogolnie nie ma.
    Ale ...
    a) napisac jaki to prepaid i taryfa, moze jest,
    b) poczekac, o temacie sie od lat mowi.

    c) jest mozliwosc odzyskania, ale ze spora strata ... czyli nie warto.

    >Pre-paid jest albo Heyah, albo T-mobile.

    W T-Mobile mozesz poszukac oferty "Rok waznosci konta". W nowszych
    taryfach kosztuje to 3zl/mc, w starszych ... przeczytac regulamin,
    dawalo sie wlaczyc,
    przedluzyc o rok, wylaczyc, oplata znikala, a rok zostawal.

    Ale chyba sie spozniles
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-wycofalo
    -rok-waznosci-konta,2,3,36436.html

    J.

  • 5. Data: 2016-09-19 14:07:19
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.09.2016 11:19, Malkontent pisze:
    > Dzięki za podpowiedzi. Opcja pierwsza nie wchozi w grę. Ilość kasy
    > wzrośnie, a dalej nie ma do kogo dzwonić, ale pomysł z smsem jest
    > wart przemyślenia.

    Wysyłając smsów za 50 zł możesz dostać np. kupon sodexo (lub podobny) na
    20 zł. Więcej będzie trudno... Ale zawsze to 40% odzyskane.

    MJ

  • 6. Data: 2016-09-19 19:56:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 14:07, Michał Jankowski pisze:

    > Wysyłając smsów za 50 zł możesz dostać np. kupon sodexo (lub podobny) na
    > 20 zł. Więcej będzie trudno... Ale zawsze to 40% odzyskane.

    Ja skorzystałem z 'zakupyzasms'.
    Aby dostać bon 50zł Tesco trzeba wydać 145,14 złotych, czyli 34% odzyskane.
    Tylko że czekam na bony już od czerwca, co daje na razie odzyskane 0%...
    jestem jeszcze cierpliwy.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-09-19 20:24:21
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 19:56, Irokez pisze:

> [...]
    > Tylko że czekam na bony już od czerwca, co daje na razie odzyskane 0%...

    Liczyłem to sobie kiedyś i stwierdziłem, że z takim przelicznikiem to
    zaryzykuję rmfkę lub chomika

  • 8. Data: 2016-09-19 20:32:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 20:24, PlaMa pisze:

    > Liczyłem to sobie kiedyś i stwierdziłem, że z takim przelicznikiem to
    > zaryzykuję rmfkę lub chomika

    przy 0% jakie mam na tą chwilę to na pewno.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-09-19 20:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >b) poczekac, o temacie sie od lat mowi.

    P.S. https://www.uke.gov.pl/files/?id_plik=23020

    analiza z maja 2016, wnioski koncowe
    "Odnosząc się do powyższego Prezes UKE ponownie wskazuje na potrzebę
    ustalenia na rynku usług przedpłaconych nowych, zmodyfikowanych zasad,
    tj.:
    -dalszego powszechnego wydłużenia okresów ważności konta pre-paid, bez
    względu na wysokość jego doładowania;
    -zapewnienia możliwości wykonywania połączeń wychodzących w całym
    okresie aktywności konta, o ile pozwalają na to środki na nim
    zgromadzone;
    -wprowadzenia rozwiązań umożliwiających zwrot niewykorzystanych
    środków na koncie pre-paid.

    Wprowadzenie takich zasad przyczyni się, zdaniem Prezesa UKE, do
    zwiększenia konkurencji na rynku usług pre-paid oraz bardziej
    prokonsumenckiego kształtowania relacji na rynku telekomunikacyjnym,
    umożliwiającego dzięki temu dalszy jego rozwój. "

    Teraz tylko poczekac na wprowadzenie w zycie, co moze potrwac rok, 5
    czy 10 lat ...

    Ale moze szybciej, bo demobilowi cos ubywa klientow ... ale tez na
    takich, co mu placa 5zl/mc to mu wcale nie zalezy :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-09-25 14:57:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-09-19 o 10:44, Malkontent pisze:
> [...]
    > tych pieniędzy? Czy jakby może przenieść na jakiś abonamentowy?
    > Np. Njumobile? Pre-paid jest albo Heyah, albo T-mobile.

    Dziwne pytania zadajesz, tzn dziwnie je motywujesz - mama nie jest w
    stanie spożytkować limitu z prepaida a myśli o abonamencie??

    Poza tym w jakiej sieci masz tą kartę? Bo w jednej wystarczy doładowanie
    za parę złociszy, aby przedłużyć wartość konta o rok (np. VM czy Play),
    w innej (np. Orange)wysłanie darmowego SMSa i skutek podobny -
    przedłużenie ważności konta o rok .