  • 1. Data: 2016-09-13 17:40:00
    Temat: Re: Prosta oferta T-mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-13 o 17:34, J.F. pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /t-mobile-maksymalnie-upro%C5%9Bci%C5%82-ofert%C4%99
    -zupe%C5%82nie-nowe-taryfy-ju%C5%BC-od-15-wrze%C5%9B
    nia/ar-AAiQddX

> [...]
    > dowie się czegoś o dostępnych taryfach i smartfonach, razem z obsługą
    > wypełni krótki, składający się z kilku kroków kwestionariusz. Zabieg ten
    > ma pozwolić na dobranie oferty odpowiedniej do potrzeb danego użytkownika"
    >
    > I cos mi sie widzi, ze powinno to sie nazywac "tajemnicza oferta".
    > No ale w sumie to widoczne od lat nie tylko w demobilu - operator chce
    > ci cos wcisnac, to opisuje, a innych i tak nie znajdziesz.
    >
    > No coz, jeszcze troszeczke ceny spadna i faktycznie nie bedzie sie co
    > zastanawiac - no limit za 20 zl, i raty na telefon :-)

    Szkoda czasu zajmować się tę - pożal się Boże - ofertą, tylko lepiej
    wybrać dowolną ofertę na kartę u konkurencji i płacić kilka razy (sic!)
    mniej.

    Najtańszy nolimit za 60zł bez paru groszy, śmiech na sali.

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2016-09-13 18:14:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >(sic!) mniej.
    >Najtańszy nolimit za 60zł bez paru groszy, śmiech na sali.

    Piszesz o nowych, czy starych ?
    Bo ciagle obowiazujace stare IMO nie sa takie zle, i przeplaca sie nie
    tak znow wiele.

    A klient wcale nie musi potrzebowac "no limit", to operatorzy mu
    wciskaja :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-09-13 23:30:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-13 o 18:14, J.F. pisze:
    /t-mobile-maksymalnie-upro%C5%9Bci%C5%82-ofert%C4%99
    -zupe%C5%82nie-nowe-taryfy-ju%C5%BC-od-15-wrze%C5%9B
    nia/ar-AAiQddX

    > Piszesz o nowych, czy starych ?

    O nowych.

    > Bo ciagle obowiazujace stare IMO nie sa takie zle, i przeplaca sie nie
    > tak znow wiele.

    Pomijając już fakt, że też nie są opłacalne (mówię o sim only), to
    niewiadomo jak długo będą obowizywać...

    > A klient wcale nie musi potrzebowac "no limit", to operatorzy mu
    > wciskaja :-)

    Ale, na Boga, 40zł za najtańszy abonament z dodatkowo płatnymi smsami? W
    2016???

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-09-16 10:52:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >O nowych.

    >Pomijając już fakt, że też nie są opłacalne (mówię o sim only), to
    >niewiadomo jak długo będą obowizywać...

    nie wiem czy link prawidlowo prowadzi
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    oferta bez telefonu 29.95. To jest nowa, przedwczoraj widzialem
    jeszcze stara ... podobna, nie pamietam - ale cena byla chyba inna.
    29.90 albo 29.99. W kazdym badz razie ponizej 30zl.
    W tym bezplatne rozmowy takze na stacjonarne, smsy i 2GB internetu.
    Wczesniej byl IMO 1GB.

    A jak sie boisz o zmiany - mozesz wybrac - umowa na 2 lata, lub 6
    miesiecy (to bylo i poprzednio).

    >Ale, na Boga, 40zł za najtańszy abonament z dodatkowo płatnymi
    >smsami? W 2016???

    Jak sie czytac stron nie potrafi, to mozna miec takie wrazenie :-P

    J.

  • 5. Data: 2016-09-16 19:16:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Ale, na Boga, 40zł za najtańszy abonament z dodatkowo płatnymi smsami? W
    >2016???

    Jak sie czytac stron nie potrafi, to mozna miec takie wrazenie :-P
    ---
    czyli klikać