eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Spór w aliexpress
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 1. Data: 2016-09-12 11:43:20
    Temat: Spór w aliexpress
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).

    Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

    Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?


  • 2. Data: 2016-09-12 19:12:03
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-09-12 o 11:43, r...@k...pl pisze:
    > Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).
    >
    > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    >
    > Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?


    Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?


  • 3. Data: 2016-09-13 10:12:57
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Sep 2016 19:12:03 +0200, w <57d6e1de$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <C...@j...ru> napisał(-a):

    > W dniu 2016-09-12 o 11:43, r...@k...pl pisze:
    > > Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).
    > >
    > > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    > >
    > > Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?
    >
    > Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?

    Nie wiem. Spór może być otwarty przez miesiąc?


  • 4. Data: 2016-09-13 22:17:29
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

    Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?

    > Jaką mam gwarancję, że wyślę?

    To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem jest
    sumienie.

    --
    Akarm


  • 5. Data: 2016-09-14 08:00:18
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    >> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    >
    > Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    >
    >> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    >
    > To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
    > gwarantem jest sumienie.
    >
    ;-)


  • 6. Data: 2016-09-14 09:34:38
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

    > W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    >
    > Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    >
    > > Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    >
    > To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
    jest sumienie.

    Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)


  • 7. Data: 2016-09-14 09:59:40
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 09:34, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    > napisał(-a):
    >
    >> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    >>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    >>
    >> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    >>
    >>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    >>
    >> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
    jest sumienie.
    >
    > Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)

    Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.

    --
    Liwiusz


  • 8. Data: 2016-09-14 14:00:36
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Sep 2016 09:59:40 +0200, w <nrb01n$1gp$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 2016-09-14 o 09:34, r...@k...pl pisze:
    > > Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
    > > <8...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    > > napisał(-a):
    > >
    > >> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > >>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    > >>
    > >> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    > >>
    > >>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    > >>
    > >> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
    jest sumienie.
    > >
    > > Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)
    >
    > Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.

    Komu dałem się podłożyć? Nikomu nie dałem. Sam się podłożyłem :P.


  • 9. Data: 2016-09-14 15:00:12
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    >> > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył
    >> > spór.
    >>
    >> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    >>
    >> > Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    >>
    >> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
    >> gwarantem jest sumienie.
    >
    > Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy.
    > Przepraszam :)

    Błednie również założyłes ze ktos nie zrozumiał podczas kiedy Akarm sobie z
    Ciebie zwyczajnie robi jaja.


  • 10. Data: 2016-09-14 21:28:06
    Temat: Re: Spór w aliexpress
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    > napisał(-a):
    >
    >> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    >>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
    >>
    >> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
    >>
    >>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
    >>
    >> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
    >> gwarantem jest sumienie.
    >
    > Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)

    Nie przepraszaj, naucz się pisać, tępy ćwoku.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: