  • 11. Data: 2010-06-02 09:24:42
    Temat: Re: Ogniskowa tanszych kamer HD???
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 10:02:15 +0200, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Tak, rowniez do sexycoptera ;)
    To jest samodział, czy coś co można kupić?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 12. Data: 2010-06-02 09:27:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To jest samodział, czy coś co można kupić?

    Samopal ;)
    W zasadzie "gotowych" kupic nie mozna chyba, ze masz zbedne
    20.000USD ;) Ponizej tej kwoty wszystkie sa w mniejszym badz
    wiekszym zakresie budowane samodzielnie.

  • 13. Data: 2010-06-02 09:31:42
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-06-02 10:02, Jakub Jewuła pisze:
    > (...)
    >
    > Docelowo pewnie Casio EX-FH100, ale to jak calosc okrzepnie - narazie
    > jestem na etapie zabawy i eksperymentowania.

    Video z takiego "latania" leci on-line (jakimś WiFi)?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 14. Data: 2010-06-02 09:43:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 11:27:59 +0200, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Samopal ;)
    >W zasadzie "gotowych" kupic nie mozna chyba, ze masz zbedne
    >20.000USD ;) Ponizej tej kwoty wszystkie sa w mniejszym badz
    >wiekszym zakresie budowane samodzielnie.
    No niestety, takie ceny tych zabawek są :(

  • 15. Data: 2010-06-02 09:44:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c062509$1@news.home.net.pl...
    > Video z takiego "latania" leci on-line (jakimś WiFi)?

    I tak i nie - zalezy co chcesz osiagnac.
    Jesli to zabawa to na podkladzie jest mala kamerka i na dol jest przesylany
    obraz umozliwiajacy sterowanie. Jesli chcesz miec material video to
    na podkladzie jest powazniejszy sprzet nagrywajace / robiacy zdjecia
    a obraz live tez jest przesylany na dol w tym samym celu.
    Linkow przesylajacych na dol obraz HD raczej sie nie uzywa,
    przynajmniej hobbystycznie.

  • 16. Data: 2010-06-02 09:46:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No niestety, takie ceny tych zabawek są :(

    Jak poskladasz samemu to sporo mniejsze - mozna zaczac
    wydajac jakies 2000zl, a powazniej latac na osmiu smiglach
    wydajac jakies 6000zl?

  • 17. Data: 2010-06-02 09:53:35
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 11:46:11 +0200, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Jak poskladasz samemu to sporo mniejsze - mozna zaczac
    >wydajac jakies 2000zl, a powazniej latac na osmiu smiglach
    >wydajac jakies 6000zl?

    Hmm, ja sie do Ciebie na pewno za jakiś czas odezwę. Mój szefo w
    Norwegii zachorował na coś takiego i na razie rozpoznajemy teren.
    Założenie jest takie, że to ma być ,,automat'' jadący po zadanej
    ścieżce via GPS i przekazujący obraz on-line. Może zamiast pałować się
    z zabawą przez np. dwa lata uda się zrobić to w rok ;)

    Rozpoznanie cen wykazało że jest to drooooga zabawa.

  • 18. Data: 2010-06-02 10:18:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > z zabawą przez np. dwa lata uda się zrobić to w rok ;)
    > Rozpoznanie cen wykazało że jest to drooooga zabawa.

    To by byla wersja juz dosc wypasiona - okolo 10-nascie tysiecy.

    Z tym, ze powiem odrazu tak - jesli szef chce po prostu kupic
    maszyne w ktorej nacisnie guzik i sama wszystko zrobi bez
    wgryzania sie "co i jak" to niechobie oszczedzi rozczarowan
    i nie mysli o tym...

    Owszem - mozna kupic elektronikesterujaca, ktora to co piszesz
    zrobi, ale nie zwolni to z wgryzienia sie w modelarstwo - co i jak
    z silnikami, smiglami, aparatura sterujaca itd itp.

    Na poczatek warto wejsc w maszynke do latania z mala kamera
    wydajac 2-3tys. zl. Bedzie mniej szkoda w razie rozwalenia ;)
    Po paru miesiacach ogarnie temat i bedzie pora na przesiadke
    na docelowa platforme. Rok powinien wystarczycspokojnie ;)

  • 19. Data: 2010-06-02 10:26:33
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

> [...]
    > Po paru miesiacach ogarnie temat i bedzie pora na przesiadke
    > na docelowa platforme. Rok powinien wystarczycspokojnie ;)

    Mnie tez bardzo interesuje ten temat. Mógłbys podrzucic na grupę
    garści jakiś linków, bo sie zastanawiam od czego zacząć.
    Troche doświadczenia w modelarstwie i elektronice mam, to moze by sie udało
    cos takiego poskłdac w długie letnie wieczory.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 20. Data: 2010-06-02 10:40:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Troche doświadczenia w modelarstwie i elektronice mam, to moze by sie
    > udało cos takiego poskłdac w długie letnie wieczory.

    Ja latam na elektronice z tego watku:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1143
    569