  • 1. Data: 2009-02-28 12:23:43
    Temat: Ogólnopolski spis abonentów 2008/2009 DVD
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    Dostałem swego czasu DVD j.w. ze spisem firm i ab. prywatnych.
    Czy ktoś to może rozgryzgł, jak wrzucić do Accessa itp?

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 2. Data: 2009-02-28 23:35:36
    Temat: Re: Ogólnopolski spis abonentów 2008/2009 DVD
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 13:23:43 +0100, pawbrok napisał(a):

    > Dostałem swego czasu DVD j.w. ze spisem firm i ab. prywatnych.
    > Czy ktoś to może rozgryzgł, jak wrzucić do Accessa itp?

    Najlepiej to wrzucić do kosza, bo ten ostatni Spis Telefonów jest tylko
    niewielkim ułamkiem poprzedniego spisu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-03-01 09:42:07
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Najlepiej to wrzucić do kosza, bo ten ostatni Spis Telefonów jest tylko
    > niewielkim ułamkiem poprzedniego spisu.

    Mimo, że ma różnych operatorów (także komórki)?
    W takim razie podpowiedz, która edycja jest najlepsza.
    No i powiedz, jak ją rozgryźć.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 4. Data: 2009-03-01 13:05:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 10:42:07 +0100, pawbrok napisał(a):

    > Mimo, że ma różnych operatorów (także komórki)?

    Może tam jakieś komórki nawet były, ale jakoś mi się w oczy nie rzuciły.

    > W takim razie podpowiedz, która edycja jest najlepsza.

    2007 rok.

    > No i powiedz, jak ją rozgryźć.

    Było to jakoś rozgryzane, nawet linki były na grupie, ale trzeba by tego
    szukać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof