  • 1. Data: 2009-02-27 10:38:57
    Temat: Chce spamu telefonicznego (do badania)
    Od: "Mj." <m...@g...pl>

    Przygotowujemy się do przeprowadzenia badań na współczesnym telemarketingiem
    telefonicznym (czyli nad telefonicznym spamem - żeby nazywać rzecz po
    imieniu). W związku z tym mamy kilkanaście numerów telefonów: komórkowych i
    stacjonarnych, które chcemy tak rozreklamować w internecie, żeby maksymalnie
    dużo takiego spamu dostawać. Bardzo proszę o wskazówki jak najlepiej to
    zrobić (rozreklamować), żeby materiał do badań był bogaty. Ineteresuje nas
    KAŻDY rodzaj spamu: oferty sprzedaży wszystkiego, wszelkie badania, ankiety,
    nawracanie, piramidki... Po prostu wszystko :)

    Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie.
    Mj.

  • 2. Data: 2009-02-27 13:32:51
    Temat: Re: Chce spamu telefonicznego (do badania)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mj." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej to
    > zrobić (rozreklamować), żeby materiał do badań był bogaty.

    To sie chyba nie tak uzyskuje.

    > Ineteresuje nas
    > KAŻDY rodzaj spamu: oferty sprzedaży wszystkiego, wszelkie
    > badania, ankiety,
    > nawracanie, piramidki... Po prostu wszystko :)

    Tylko ze lepiej sie sprzedaja uslugi adresowane do konkretnych
    grup, wiec zalezy jak cie okresla.

    Chyba sensowniej byloby uderzyc do takiej firmy ktora dzwoni -
    jakie ma zlecenia.
    Albo do operatora ktory ja obsluguje i maly podsluch w celach
    oczywiscie czysto technicznych :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-02-27 14:12:22
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Ja proponuję wziąć udział we wszelkich możliwych konkursach z pytaniami
    typu: "Jak miał na imię James Bond".
    a) Stefan
    b) James
    c) Izydor
    Do wygrania 1000zł.
    SPAM gwarantowany.
    vari

  • 4. Data: 2009-02-27 14:40:24
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:12:22 +0100, vari napisał(a):

    > Ja proponuję wziąć udział we wszelkich możliwych konkursach z pytaniami
> [...]

    Słuszny pomysł :) Krótko mówiąc trzeba spowodować dopisanie wybranych
    numerów telefonów do wszelkich możliwych spamerskich list. To nie powinno
    być trudne :)

    --
    - Kucing -

  • 5. Data: 2009-02-27 20:35:34
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:38:57 +0000 (UTC), Mj. napisał(a):

    > Bardzo proszę o wskazówki jak najlepiej to
    > zrobić (rozreklamować),

    www.teleadreson.pl ponad połowa spamerów telefonicznych, stwierdzała, że
    stąd ma numer firmy

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow