  • 1. Data: 2009-02-27 16:40:03
    Temat: Pozegnanie z Franc Telecom
    Od: "Jerzyn" <j...@y...com>

    Jutro ,czyli 28.02.2009 r zegnam się z TP i Franc Telecom i mam pytanie i
    jednocześnie skargę na poczynania jedynego w Polsce dostarczyciela telefonii
    i dodatkowych usług jak Neostrada i podobne .Jutro wedle informacji nabytej
    na niebieskiej linii o godzinie 00.00 będzie wszystko wyłączone i dobrze
    ,mam już dość tej hegemonii tego operatora. Ale zadałem paniom na
    niebieskiej linii pytanie jak się odbędzie to pożegnanie, czy może będzie
    przeznaczony jakiś czas na odbieranie tylko telefonów u byłego abonenta.
    Abonenta któremu nie wyłączono karnie telefonu, jedynie zrezygnował i nie
    zdążył poinformować o tym dość znacznego grona znajomych i rodziny na całym
    świecie. Zostawić te parę dni, to taki elegancki gest, który w sumie nic nie
    kosztuje i może nawet skłoni do powrotu marnotrawnych abonentów. Trzeba
    tylko chcieć ,nic więcej.

    jerzy

  • 2. Data: 2009-03-01 10:35:17
    Temat: Re: Pozegnanie z Franc Telecom
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 17:40:03 +0100, Jerzyn wrote:
> [...]
    >kosztuje i może nawet skłoni do powrotu marnotrawnych abonentów. Trzeba

    Nie mozemy Panu swiadczyc uslug, bo nie mamy umowy :-P

    Nie ma czegos takiego jak zawieszenie lacza ?

    J.

  • 3. Data: 2009-03-01 12:37:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 17:40:03 +0100, "Jerzyn" <j...@y...com>
    wrote:

    >jednocześnie skargę na poczynania jedynego w Polsce dostarczyciela telefonii
    >i dodatkowych usług jak Neostrada i podobne
    Neostrade faktycznie dostarcza tylko TPSA. To tak jakby miec pretensje
    ze usluge Era domowa swiadczy tylko Era ablo Orange Free tylko Orange.

> [...]
    >zdążył poinformować o tym dość znacznego grona znajomych i rodziny na całym
    >świecie. Zostawić te parę dni, to taki elegancki gest,
    W tym celu masz okres wypowiedzenia (w TP kiedys bylo 30 dni, a teraz
    chyba "do konca nastepnego miesiaca", aczkolwiek nie sprawdzalem czy
    tak stanowia regulaminy czy to naciaganie o te kilka dni). Jezeli
    potrzebujesz wiecej czasu aby powiadomic rodzine to wypowiedz umowe
    pozniej. Mozesz tez zlozyc wypowiedzenie wczesniej ale okreslic date
    na ktora chcesz miec skutek wypowiedzenia.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl